رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

رادین همه زندگی

دوباره برگشتم(21 تیر 93)

1393/4/21 14:34
نویسنده : مامان و بابا
1,708 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام رادین عزیزم

آمدم بعد از مدت ها برایت بنویسم

دراین مدت تو بزرگ شدی ومن نظاره گر تو بودم با لبخند هایت لبخند زدم وبا گریه هایت دلم خالی شد خانه ام با صدایت  پر از شور شد وکلام زیبایت  مرا به شیرین ترین لحظات زندگی ام می برد، گاهی اوقات با تمام وجودم می خواهم تو را درک کنم اما این را می دانم که  برای فهمیدن دنیای رادینم باید لطیف بود همچون  گلبرگ گل های زیبا...

رادین عزیزم تو در میان آرزوهای دیروز وامروزم حضور داری ومن هر لحظه از زندگی ام را با تو زنده ام

هنوز هم با چشمانت وقتی به من نگاه می کنی یک دنیا روشنی می بینم که حرف های زیادی از معصومیت کودکانه دارد و من را محو دنیای روشنت می کند

رادینم حرف های زیادی دارم از خاطراتت از نوروز 93 تا به امروز برایت بگویم چه تلخ وچه شیرین  سعی می کنم در چند مرحله برایت بنویسم وعکس های این روزها راهم برایت ثبت کنم

در این مدت یکم حال وهوای خوبی برای نوشتن وثبت خاطراتت نداشتم امیدوارم دوباره بتونم برایت لحظه هایت را به ثبت برسونم

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)