رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین همه زندگی

تولد 3 سالگی رادینم(93/5/4)

1393/6/4 16:17
نویسنده : مامان و بابا
2,927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

لحظه ی ورودت به دروازه ی قلبم ولبخندشکفتنت به باغچه ی دنیا رو اول به خودم چون سراغاز حس خوشبختی من است وسپس به تو از ته دلم تبریک میگم …

رادینم

هزاران بار می بوسمت بوس

راینم 3 ساله که زندگی ام را سرشار از عشق و شادی کردی ومن تمام لحظات زندگی ام با نفس تو زنده ام

خنده هایت را دوست دارم چون از ته دل می خندی 

وگریه هایت نمادی از معصومیت کودکانه ات است

 

 

رادینم امسال برات یه جشن تولد 3 نفره گرفتم دوست داشتم در 3 سالگیت تولد بزرگی برایت بگیرم اما حیف عزیزی رو از دست دادم و ......

 

چند عکس از تولد 3 نفره

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (9)

دنیا
5 شهریور 93 12:25
tavalodet mobarak agha radine khoshkel ishala 120 sale shi ghashangam
دنیا
5 شهریور 93 15:35
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
خاله سارا
11 شهریور 93 12:29
سلام عزیزم،گل پسرم تولدت مبارک ، صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاله بشی
دنیا
17 مهر 93 9:38
سلام عزیزم. با کلی تاخیر اومدم و عکسای جدید گزاشتم تو وب. منتظر حضور گرمت هستم.
دنیا
17 مهر 93 12:10
سلام عزیزم. با کلی تاخیر اومدم و عکس جدید گزاشتم تو وب. منتظر حضور گرمت هستم.
خاله سارا
28 مهر 93 12:37
سلام عزیزم لطفا عکس علی و رادین تو وبلاگ بگذارید خیلی منتظرم
سارا مامان یاسین
6 آبان 93 10:41
ای جانم ماشاا.... گل پسری تولدت مبارک انشاا... 120 ساله بشی عزیزم
عمه الی
10 آبان 93 19:00
قربون چشات برم شیرین زبونم تولدت با یه عالمه تاخیر مبارک
دنیا
17 آبان 93 15:08
سلام عزیزم. یادش بخیر یه وقتایی بهمون سر میزدین.یادش بخیر...