رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

11 ماهگی رادین جون

1391/4/5 13:17
نویسنده : مامان و بابا
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم ، زندگی ام 11 ماهگیت مبارک.

واسه خودت آقایی شدی، مهربون وخوش اخلاق ویکمی هم شیطون...

دیگه یه جا آرومت نمی گیره ،یکسره  یا دنبال من هستی یا داری یه گوشه ای یه چزی رو دستکاری می کنی.

البته اینم بگم   با وجودی که تمام خونه رو قبلا با غلت زدن می رفتی وما هم که فکر می کردیم دیگه چهار دست وپا نمی ری  دو هفته پیش وقتی 10 ماه ونیمت بود شروع به چهاردست وپا رفتن کردی.

وقتی هم که 10 ماه و10 روزت بود برای اولین بار ایستاده روی پاهای خودت گذاشتمت  خیلی  ذوق کردی وچند دقیقه همین طور ایستادی البته الان دیگه به راحتی ، بدون تکیه تا چندین دقیقه روی پاهات مقاومت می کنی ، تازه دست می زنی و پاهاتم به نشانه شادی تکون می دی.

خیلی از کلمات رو  مثل بقیه تکرار می کنی و کلماتی مثل دد ، ماما، بووو، پووه(pooh) رو دانسته می گی. 

عاشق این حرف زدنتم.

بابایی رو خیلی دوست داری ، وقتی بابایی هست دیگه هیچ کسی رو غیر از بابا تحویل نمی گیری حتی مامان  فقط وقتی خوابت میاد از بغل بابا به بغل من میای.

این مدت که بابایی امتحان داشت  برای شما عزیزتر شده بود ،هر چند این روزها با وجود امتحان بابایی برای من خیلی سخت بود اما امروز بالاخره امتحاناتش تموم می شه.هورااااااا

رادین جون  10 ماه ونیم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ني ني شكلك
5 تیر 91 15:01
ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! با تشكر مامان رادين جون اگه مايل باشيد يكي از اين عكساي آشپز كوچولو رو براي مسابقه بذاريم
ني ني شكلك
5 تیر 91 15:17
منتظريم
هادیم
5 تیر 91 20:11
کمی کارت پستال به مناسبت میلاد امام سجاد گذاشتم.....خوش حال میشم از آن ها دیدن کنید و منتظر نظراتتون هستم....
عمه الی
5 تیر 91 23:14
وای چه خبرهای خوبی.کلی ذوق کردم یازده ماهگی و چهاردست و پا راه رفتن و ایستادن و حرف زدنت و تموم شدن امتحانهای بابایی همگی مبارک
مامان نسرین
6 تیر 91 0:34
سلام عزیز دلم : من فدای همه ی کار های شیرینت گل قشنگم ، حرف زدن شیرینت ، آغوش بابای ات که از دو ماهگی ات تا حالا ترکش نکردی وهنوز عاشقانه دوستش داری ، اما اینو بدون که ما هم عاشقانه دوستت داریم پسر بامزه خودم
مهسا
6 تیر 91 12:51
رادین گلی 11 ماهگیت مبارک انشا ا... 120 ساله خوشگل خاله بوسسسس
مامان نسرین
6 تیر 91 14:10
عزیز دلم یازده ماهگی ات هم مبارک
مامان گیسو جون
7 تیر 91 1:57
عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک الهی 120 ساله بشی قربونت برم با این شیطونیات بوسسسسسسسسسسس
مامان آراد(خاطره)
12 تیر 91 0:11
جانم...11 ماهگیت مبارک...شما فقط 16 روز از آراد من بزرگتری... پیش ما هم بیا خوشحال میشیم با هم دوست بشیم... دوست داشتی لینکمو کن...تا بیشتر با هم آشنا شیم..
عسل
12 تیر 91 18:57
رادبن جون یازده ماهگی ات مبارک شیرینم ، خیلی دوست داشتنی شدی عزیزم