رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

رادین همه زندگی

دلنوشته ای برای نی نی وبلاگی ها

1391/5/9 14:33
نویسنده : مامان و بابا
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادم میاد روزی که از حال بدم به اینترنت پناه آوردم ، تا که شابد حواسم کمی پرت بشه و دیگه دلم بهم نخوره . به طور اتفاقی وارد دنیای زیبای نی نی وبلاگی ها شدم ومنم تصمیم به ثبت خاطره ها در این مکان زیبا کردم.

اولین دوستی که برام پیام گذاشت مامان ابوالفضل (ندا جون) بود که من خیلی ذوق کردم ومتوجه شدیم فرشته هامون با فاصله کم از هم به دنیا می آیند.

وای چه روز هایی بود خاطره های مامان های منتظر رو با چه اشتیاقی می خوندم و این مامان های مهربون جزیی از دنیای مجازی من بودند و هستند.

واکنون بیش از یک سال می گذرد  وفرشته های پاکمون  همه زندگی مون شدند .

برای تمام دوستانم وکوچولو های نازشون همیشه آرزوی سلامتی وشادابی دارم.

واز همه مامان های مهربون ممنونم که همیشه به یاد ما هستند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

aysa jooooooooooonam
10 مرداد 91 16:03
جالب بود خیلی خوشم اومد.