رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

اولین آرایشگاه رفتن رادین جون

1391/6/9 15:20
نویسنده : مامان و بابا
1,428 بازدید
اشتراک گذاری

 

با وجودی که اصلا دوست نداشتم موهای لطیف وفرفری  رادین جونم رو کوتاه کنم اما تصمیم گرفتیم که به آرایشگاه ببریمش وموهاشو کوتاه کنیم ، تا که دیگه بهمون نگن این کوچولو دختره یا پسره!  

عکس های همین امروز  قبل از آرایشگاه و بعد از آرایشگاه  در ادامه مطلب......... 

 

با وجودی که اصلا دوست نداشتم موهای لطیف وفرفری  رادین جونم رو کوتاه کنم اما تصمیم گرفتیم که به آرایشگاه ببریمش وموهاشو کوتاه کنیم ، تا که دیگه بهمون نگن این کوچولو دختره یا پسره!

در 13 ماه و 5 روزگی برای اولین بار موهاتو کوتاه کردیم  ، به آرایشگاه نی نی گل بردمت محیط زیبا وکودکانه ای داشت و یه خانم مهربان آرایشگر بود اولش یکمی خواستی گریه کنی که با کمک  من و خانم آرایشگر آروم شدی وبا تعجب به اطرافت که پر از اسباب بازی بود نگاه می کردی ، وای چقدر قیافه ات بانمک وپسرونه شد.

عکس های همین امروز رو قبل از آرایشگاه وبعد از آرایشگاه  ............

تا که لباس هاتو پوشیدم رفتی سراغ در ورودی..........

 رادین بعد از کوتاهی مو............ 

 

 

 وای عکس  رادین سه دندونی 

بالاخره عکس دندون هاتو گرفتم............

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا
10 شهریور 91 21:09
سلام ای جانم ماشا ا.... به رادین جونم خوشگل بودی با موهای جدیدت خاله جون خوشگل تر شدی ماشا ا... حسابی آقا شدی قربونت برم من بوسسسسسسسسسسس مامانی لطفا برا رادین جونم اسپند دود کنید
الهام
15 شهریور 91 19:55
وای عزیزم خیلی خوشگل شدی دلم میخواد بغلت کنم و حسابی بوست کنم دلم برلت یه ذره شده بهترینم دوست دارم
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 13:18
عزیزممممممممممممم ای جانم خوشگل بودی خوشگلتر شدی فدات بشم من عسلممممممم بوسسسسسس
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:24
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 16:36
خیلی لطف کردی عزیزم ممنونم
مامان آراد(خاطره)
18 شهریور 91 19:47
ای جانم ..ماه بودی ماهتر شدی.. مبارکت باشه عسل خاله... ایشالا سلمونی دامادیت.. بوسسسسسسس
سپیده
18 شهریور 91 20:48
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
مژگان
19 شهریور 91 10:22
مرد كوچك سلام .قربون قيافه مردونه ات بشم . خيلي ناز شدي مباركت باشه . دوستت دارم رادين عزيز . انشاا... هميشه در پناه خدا باشي زير سايه محبت پدر و مادر عزيزت . مراقب خودت باش
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:17
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان نسرین
19 شهریور 91 18:12
سلام عزیز دلم : الهی مامان نسرین فدای اون شکل شیرینت قبل وبعداز آریشگاه بشه ، قشنگ خودم قبلش مثل فرشته ها بودی بعدش هم مثل فرشته ها شدی ، اما با تیپ مردانه ، قربونت برم دل من که برات ضعف رفت .
مامان نسرین
19 شهریور 91 18:19
سلام گل قشنگم : من فدای این شیرین ترین پسر ، عزیز دلم هم قبل وهم بعد از آرایشگاه مثل فرشته ها بودی وهستی اما بعدش با یک تیپ مردانه ی زیبا ، من که دلم ضعف رفت برات ، گل من ، عسلم ، عزیز دلم قربونت برم
مامان نسرین
19 شهریور 91 18:26
رادین شیرینم هر چه عکس هات نگاه می کنم ، سیر نمی شم ویکسره قربون صدقه ات می رم ، دردت به جانم ، با اون دندونای مرواریدیت ، عمرم ، قشنگم
مامان محمد فرهام
19 شهریور 91 22:10
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php سلام خاله جونی ماشاالله به پسری میشه یه رای طلایی به پسری بدین به ادرسی که دادم شماره عکس42 محمد فرهام رای گیری تا 23 شهریوره ممنون
رضوان مامان رادین
20 شهریور 91 16:27
آفریییننن به رادین جون که تو آرایشگاه گریه نکرده. خیلی ناز شدی عزیزم
مامان ابوالفضل
30 مهر 91 9:57
موهاشو کوتاه کردین خیلی بانمکتر شده مبارکه