رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

30 هفته

1390/3/14 10:22
نویسنده : مامان و بابا
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان وبابا

امروز 30 هفته ات تموم شد و وارد 31 هفته می شی. پسر قشنگم دیگه کم کم داری بزرگ و بزرگتر میشی و حرکت هات رو خیلی واضح می بینم.                                           

 

یه موقع هایی یه دفعه یه قسمت دل مامانی رو محکم فشار میدی و دلم بالا میاد ، اگه بدونی چقد ذوق می کنم .                                                    

نمیدونم اونجایی که قلمبه شده کجای بدن ناز و خوشگلت هست.دیگه خواب شب هم برام خیلی سخت شده ، به هر سمتی که میخوابم پام درد میگیره و قسمت پهلوم انگار داره کش میاد، باید هر چند ساعت بلند بشم و کمی بشینم ، پام رو ماساژ بدم و دوباره بخوابم ، ولی همه اینا رو به خاطر تو که تمام زندگی من هستی به جون میخرم.

قندعسل مامان خدا رو شکر که تا اینجا رو با خوبی و سلامتی طی کردیم. بیا هر دوتایی مون از خدای مهربون بخواهیم که این چند هفته باقی مونده رو هم با خوبی و آرامش سپری کنیم تا تو نی نی گل مامان به سلامتی به دنیا بیای.. 

راستی مامانی دیرروز از صبح خونه مادربزرگ فرخنده بودیم کلی مهمان داشتند تازه عمه الهام وعمه رامش هم اومده بوده بودند وکلی برای بزرگ شدنت کیف کردن .

پسمل گلم مواظب خودت  باشی  ، می خوام زود زود رشد کنی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

negin
16 خرداد 90 14:16
مرسي منم لينكتون كردم
الهام
16 خرداد 90 15:21
سلام عزيزدلم همه وبلاگتو خوندم كار عالي وخوبي كردي ثبت خاطرات براي هميشه. ميخوام اين كارو بعداز دنيا اومدن پسر گلت باز هم ادامه بدي.ميخوام به ني ني شيرينت بگم عمه الي دوستت داره يه دنيا
مامان آتین
17 خرداد 90 12:45
salam golam mamnun manam milinkamet
negin
18 خرداد 90 15:32
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم. من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم موفق باشيد