رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

گذر زمان

1391/6/31 21:57
نویسنده : مامان و بابا
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

٣١/٦/٩١

سلام قند عسل مامان

 رادین جون نمی دانم در وجود نازنینت چی هست که مرا اینگونه عاشقت کرده وهر روز که می گذرد عاشق ترهم می شوم عاشق نگاهت ، خنده های شیرینت،مهربانی هات ومعصومیت وجودت وای چه لذت بخش است آنگاه که صورت زیبایت را بر صورتم می فشاری ومرا غرق شادی می کنی.

 گاهی دلم برای این روزهای با هم بودنمان تنگ می شوداما چه باید کرد زمان در گذر است وتنها دلخوشی من بزرگ شدن  عزیزم وآینده ایست که به امید خدا موفقیت هایت را پشت سرهم ببینم.

 پسر عزیزم هر روز تواناتر می شوی وما شگفت زده تر از این همه یادگیری  وپیشرفت، عزیزم همین طور ادامه بده تا همه چی در زندگی بیاموزی.

غروب ها بوی پاییز گرفته یه دلتنگی خاص رو می تونی تو این روزها احساس کنی ، بازم کار من شروع می شه و من دل نگران پسر نازم هستم.

رادین می بینی زمان چطور می گذره ،انگار همین دیروز بود که خوشحال از شروع تعطیلات تابستونی بودم اما حالا آخرین روز تعطیلات تابستونیه ......

سه روز در هفته باید شما رو هم با خودم صبح زود بیدار کنم وببرم خونه مامان نسرین اونم با این مسافت زیاد.... .

رادینم این روزها رو وقتی منم بچه بودم تجربه کردم تنها فرقی که من دارم این بود که خونه مادربزرگم خیلی بهمون نزدیک بود اما همیشه ناراحت از مدرسه رفتن مادرم بودم  وچشم انتظار برگشت مادرم از سر کار و چه لذت بخش بود وقتی  صدای خش خش کلید مادرم رو می شنیدم واو با لبخند ی زیبا مرا در آغوشش می گرفت وموهایم را نوازش می کرد ومن فراموش می کردم حتی چند ساعتی را که مادرم در پیشم نبود  ،اون روز ها هم گذشتند و فقط خاطراتش برای من باقیست. امیدوارم که رادینم بتونم تمام تلاشم رو برای  به بهترین نحو بزرگ شدنت داشته باشم هر چند سر کار می رم اما سعی می کنم فرصت ها رو برای لحظه ای با هم بودن هیچگاه از دست ندهم.

 رادین اینجا به خاطر سرماخوردگی یکم کسل بودی وهر کاری می کردیم نگاه دوربین نمی کردی.

 

بین این همه سر سبزی از این قسمت خاکی خوشت اومده بود.............

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهه مامان رادین
31 شهریور 91 20:04
ماشالا به رادین جوووونخیلی نازه خدا حفظش کنه
الهه مامان رادین
31 شهریور 91 20:05
یه مامان مثل خودم پیدا کردم دلتنگ از مهر منم باید برم سر کار و پسرمو بذارم
الهه مامان رادین
31 شهریور 91 20:05
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
الهه مامان رادین
31 شهریور 91 22:23
با افتخار لینک شدین
مامان گیسوجون
1 مهر 91 11:59
سلام عزیزم خوبی ؟ آخی جانم مروارید خوشگلت مبارک خاله جون دوستم امیدوارم همیشه موفق باشی ای جانم خدا رو شکر که حال قند عسلمون خوبه ماشاا... چه ناز شده ببوسش
مامان آیدین
1 مهر 91 17:44
ماشالا چه پسر نازی خدا حفظش کنه واااااااای خیلی جالبه پسمل کوچولوتون داره راه میره قربون اون پاهای کوچولو مردونت بشم عزیزم بوووس
مهسا
1 مهر 91 19:37
سلام مرسي ماماني كه از رادين جونم عكس گذاشتيد قربونت برم من رادين نازم ماشا ا...... به گل پسري اشكال نداره ماماني رادين جونم ماشاا.... آقا شده و مامانيش رو درك ميكنه كه بايد بره سر كار انشا ا.... هميشه در كنار عزيزانتون شاد باشيد
علامه كوچولو
2 مهر 91 10:33
سلام عزيزم مفتخرم كه عرض كنم لينك شدين
مامان نسرین
2 مهر 91 19:15
سلام رادین قشنگم : متن زیبای مامان آزاده رو خوندم تحت تاثیر قرار گرفتم آره پسر کوچولویم زمان یک بار دیگر تکرار شد اما این بار برای تو ومامان آزاده ات ، اما خاطرات ش همیشه باقی می مونه گلم ، این دفعه من خیلی خوشحالم ، چون هم پسر گلم رو بیشتر می بینم وهم دختر عزیزم رو ، خدای مهربون همیشه شما رو سالم وسلامت وسرزنده نگه داره ، خیلی خیلی دوستت دارم مثل همیشه من فدات
مامان آیدین
3 مهر 91 0:30
با اجازه لینکتون کردم بوس
مامان گیسوجون
3 مهر 91 23:20
خصوصی داری
Maman talaee
5 مهر 91 5:36
مامان رويين
9 مهر 91 10:21
واقعا اين لحظه ها... انقدر ما مادرا بچه هامونو دوست داريم كه دلمون براي گذشتن اين لحظه ها ميگيره
علامه كوچولو
10 مهر 91 10:56
سلام رادين جون پس كجايي تو؟ دلمون تنگيد
خاله محمدامین
10 مهر 91 16:38
سلام مامان رادین جون من محمد امین هستم هم سن رادین شما اسم رادین جون گذاشتم توی اسم رفیقام البته با اجازه شما به من هم سر بزنین خوشحال میشم
لیدا مامان رسا
15 مهر 91 20:10
سلام به مامانی دلتنگ و مهربون خودمون . عزیزم بخواهی نخواهی این روزهای قشنگ و خاطره انگیز میگذره . امیدوارم همیشه خاطرات خوب و قشنگ تو صفحه ذهنمون موندگار بشه . مرسی که عکسهای رادین قشنگ و ناز رو گذاشتین امیدوارم زود زود کسالتش برطرف بشه و عکسهای خندون و سرحال تری ازش ببینیم . خاله جون خییییلی دوست دارم
maman talaee
16 مهر 91 4:06
روز جهانی کودک بر خوشمل ترین پسمل دنیا مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 9:57
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک