رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

رادین همه زندگی

این چیه؟

1392/3/9 14:35
نویسنده : مامان و بابا
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

9/3/92

این چیه؟

اون چیه؟

سوال هاییست که روزی چندین بار ازم می پرسی و تا جواب کامل  بهت ندم دست بر نمی داری.

بعضی وقت ها اینقدر سریع می پرسی که من برای جواب دادن کم می آرم.

سه چرخه رو خیلی دوست داری وباهاش کلی بازی می کنی! هر چند گالی گالی جای خود دارد.

عاشق یه سی دی بی بی انیشتن هستی که ماشین داره وکلی لذت می بری وخیلی از کلمات انگلیسی رو باهاشون تکرار می کنی.

تازگی ها از تخم مرغ پخته البته سفیده اون خوشت اومده وتا گشنه می شی میای می گی تم مرغ بخوریم. عزیز دلم قربون این حرف زدنت برم من.

خیلی پسر با ادبی هستی وقتی بخوای سلام می کنی ، احوالپرسی می کنی(خوبی)، تشکر می کنی(ممنون ، مرسی)تعارف می کنی(بفرما) خداحافظی هم می کنی ، البته گاهی وقت ها ترجیح می دی سکوت کنی که خیلی کم پیش میاد!!!!

تو این روزها تا می تونی من رو گاز می گیری تمام دستم کبود شده ، فکر کنم این دندون های خوشگلت قصد نمایان شدن دارن.

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان ملينا
9 خرداد 92 16:38
آفرين به اين گل پسري ناز. دوست داشتين به ما هم سر بزنين.
نسترن(مامان نیروانا)
9 خرداد 92 22:08
عزیز دلم ....حسابی این عسل کنجکاوه خوب مامانی جون.می بوسمت عزیزم...خصوصی
مامان گیسوجون
10 خرداد 92 13:01
آفرین به این پسر باهوش و با ادبمون
مهسا
11 خرداد 92 22:00
قربونت برم من رادینم بوووووووووووووووووووس
عمه الی
15 خرداد 92 15:49
سلام مامانی رادین خوبی عزیزم از صبح دارم درس میخونم و میخواستم به خودم جایزه بدم جایزه ام هم دیدن عکس های رادین عزیزم بود اما شما که برای من عکس نذاشتی ولی تصور همه شیرین زبونیهای رادین گلم هم کلی به من انرژی داد دوستون دارم و روی ماهتون رو میبوسماینم عمه الی


عمد.ه الی جون به زودی عکس های خوشگل براتون قرار می دم
حسابی مشغول درس هستین؟؟؟؟؟
م.فق باشی
مامان نسرین
16 خرداد 92 14:14
سلام عمرم من فدای این چیه اون چیه گفتن برم ، پسرک شیرین زبانم ، لذت می برم از این کنجکاویت عسلم ، می خواهی همه چی رو یاد بگیری که یاد هم گرفتی عزیزدلم من فدات مثل همیشه
مامان ابوالفضل
19 خرداد 92 14:52
سلام گلم ماشاالله به پسملی بیست و دو ماهگیه گل پسر هم مبارک