رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

رادین همه زندگی

23 ماهگی رادینم

1392/4/4 0:22
نویسنده : مامان و بابا
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم ، همه زندگی من 23 ماهه شدنت مبارک.

دو هفته ای می شه که دیگه اکثر وقت ها در اتاق خودت تنها می خوابی ، البته تا خوابت نبره من باید کنارت باشم  وشب ها هر وقت بیدار می شوی صدایم می زنی ، من هم سریع پیشت میام تا دوباره بخوابی.

این روز ها کارهای خطرناک زیاد انجام می دی ، که من وبابایی باید ساعت ها در شوک کارهای شما باشیم ، فکر می کنم فرشته ها مواظبت هستند که خدا رو شکر به خیر می گذره.

امروز پله آهنی که بابایی برای تنظیم پرده آورده بود در چند ثانیه  انداختی ، من که خشکم برد فکر کردم الانه که..............اما خدا رو شکر در فاصله چند میلیمتری از کنارت فقط به پاهات خورد.

هر وقت پارک می برمت همه به خاطر حرف زدن زیبایت تعجب می کنند و ازم می پرسند پسرت چند سالشه ؟

بعضی وقت ها چیزهایی می گی که من هم خودم تعجب می کنم ، که از کجا یاد گرفتی؟؟؟

الهی که من قربونت برم ، همه زندگی من شدی رادینم.

اینم یکی از شاهکارات که با یک پا رو ی محافظ تختت می روی!!!

اینجا هم مثلا خوابیدی (که می گی : رادین خوابش میاد)

اینجا هم پ با بابایی پشت بام خونه رفتی.

اینم رادین وپانیا کوچولو خونه مادریزرگ من

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان آرتین
4 تیر 92 0:26
سلام عزیزم آرتین ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا با ارسال عدد 100 به شماره 20008080200به اون رای بدین ما به رای شما احتیاج داریم
مامان شايان و پرنيا
6 تیر 92 0:42
خوشگلم عسلمممممم مباركه
مامان ابوالفضل
6 تیر 92 23:34
فدات شم گل پسملیه نازنازی
مامان گیسوجون
11 تیر 92 23:40
سلام عزیزم خوبی ؟ وای تو رو خدا اسپند دود کن بچمون رو چشم نکنن هزار ا... اکبر بهش ببوسش خصوصی
سارا زارع
13 تیر 92 13:12
مراقب خوشگله باش