رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

رادین همه زندگی

رادینم بزرگ شده

1392/5/24 15:22
نویسنده : مامان و بابا
958 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دومین روزی است که رادینم دیگه ظهرها شیر نمی خوره.

البته تا ساعت 3 خوابش نمی بره گاهی وقت ها گریه می کنه ، گاهی بازی می کنه وگاهی هم از دست من عصبانی می شه.

امروز یکم بهتر خوابید قبل از خواب بهت شیر پاکتی دادم که با نی شیشه ای خوردی ، در واقع بالا خره صبرم در شیر پاستوریزه خوردنت جواب داد خیلی خوشحال شدم.

اما از اینکه به من با یک حسرت کودکانه نگاه می کنی دلم می گیره اما چه می شه کرد این مساله باید باشد.

البته شبها هنوز شیر می خوری ، اون هم یواش یواش کم می کنم وبه امید خدا تا 15 شهریور به طور کامل دیگه از شیر می گیرمت.

خدایا به رادینم سلامتی  و صبر بده و به من کمک کن تا وظیفه مادریم را به بهترین نحو انجام دهم.

پسندها (1)

نظرات (4)

خواب گو
24 مرداد 92 16:48
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان گیسوجون
28 مرداد 92 20:27
عمه الی
1 شهریور 92 15:31
خداروشکر برای وجود رادین عزیز و مامان مهربونش خدا حفظتون کنه امیدوارم روزهای آخر تابستون پر از خیر و برکت و خوشی و سلامتی باشه براتون
لیدا
4 شهریور 92 17:13
سلام به اقا رادین گل گلاب و مامان بابای مهربونش . عزیزم خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم و کلی دلم براتون تنگ شده بود عکسهای تولدت رو با کلی تاخیر دیدم و بهتون تبریک می گم امیدوارم جشن 120 سالگیش رو تو وب جشن بگیریم . مرد بزرگمون هم که دیگه مردتر شده و از شیر خوردن خبری نیست بازم تبریک . سخته وکاریش نمیشه کرد .