رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

26 هفته و6روز

1390/2/23 18:35
نویسنده : مامان و بابا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام سلام پسر خوب خودم

 برات يه وبلاگ درست كردم تا خاطرات روز هايي كه منتظرت هستم وتو در وجودمي برات بنويسم.

روز ها ، هفته ها، ماهها گذشتند .

گاهي روزهايي پر از سختي وحال بد اما با انتظار شيرين گذشتند.

 كوچولوي من مي دوني 6 ماه رو تموم كردي.

مي دوني الان 26 هفته و6 روزت هست.

 كوچولوي من هر حركت تو دروجودم آرامشي است عميق كه مي تونم احساسش كنم.

من خيلي دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
24 اردیبهشت 90 16:55
سلام
تولد وبلاگ گل پسر مبارک
من و شما تقریبا 8 روز با هم فاصله داریم تا پسرامونو ببینیم
حس جالبیه حرکتهاش، بهتون تبریک می گم

سلام
ازتون ممنونم
منم براي شما وگل پسرتون آرزوي سلامتي دارم