رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رادین همه زندگی

آخ جون تعطيلات تابستونی

1391/3/8 15:20
نویسنده : مامان و بابا
946 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادين جونم

خيلي خوشحالم  مي دوني چرا ؟

آخه تعطيلات تابستاني  امسال (سال 91) مامانيت از شنبه  شروع شده ومن فرصت بيشتري براي با شما بودن دارم ديگه هم مجبور نيستيم تا مهر سال ديگه صبح ها زود بيدار بشيم.

اين مدت هم براي خودش يه خاطره شد هر چند سخت بود اما گذشت وحالا اميدوارم بتونم بيشتر وبهتردر غذا خوردنت بهت كمك كنم تا كه ديگه اينجوري بي اشتها غذا نخوري.

امروز بعد از يك وماه ونيم با هميديگه پيش دكترت رفتيم ، وقتي سوار تاكسي بوديم نمي دوني چه دلبري براي مسافر ها مي كردي همه مسافرها  باهات حرف مي زدند وشما هم با روي باز ولبخندهاي شيرين جواب همه رو به زبان خودت مي دادي  و آخرش يه دد هم مي گفتي  ، لبخند به روي لب همه آورده بودي

اما وقتي آقاي دكتر خواست معاينه ات كنه بغض كردي و وقتي من دست هاتو گرفتم آروم شدي .

آقاي دكتر گفت در اين مدت وزني اضافه نكردي اما قدت بلند تر شده به خاطر همين برايت يكسري دارو جديد نوشت .(البته هنوز نمي دونم چيه)

رادين جونم اميدوارم دوباره مثل قبلا وزن گيريت خوب بشه.چشمک

راستي رادينم در تاريخ جمعه 91/3/5 براي اولين بار خودت از حالت خوابيده  نشستي  .

رادين جونم من وبابايي خيلي دوستت داريم 

 10 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان میترا
8 خرداد 91 14:13
خوشبه حال رادین جون مامانش شغل خوبی داره ، من که مجبور به استعفا شدم
مامان گیسو جون
9 خرداد 91 1:24
عزیزمممممممم خیلی خوشحال شدم الهی همیشه شاد باشین رادین گلم دیگه مامانی پیشته حسابی بخور و خستگی مامانت رو در بده
مهسا
9 خرداد 91 19:49
سلام قربونت برم من رادین جون خوش اخلاق می بوسمت گل من
فریبا مامان نیلسون
10 خرداد 91 0:49
عزیزم دیگه حسابی از باهم بودن و در کنار هم بودن لذت ببرید و خوش و خرم باشید بوس واسه رادین کوچولو
مامان نسرین
13 خرداد 91 14:16
سلام گل خوش بویم : من هم خوشحالم وهم ناراحت از این که تعطیلات مامان آزاده شروع شده خوشحال از این که مامان ازاده پیشته ودیگه صبح زود از خواب بیدار نمی شی گلم وناراحت از این که دیگه کمتر پیشم می آیی وخیلی دلم برات تنگ می شه عزیز دلم رادین شیرینم ، خیلی خیلی دلمون برات تنگ می شه خیلی دوستت داریم ، فدات مامان نسرین
آتـــریــســا جــون
14 خرداد 91 1:57
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
محمد امین
15 خرداد 91 12:40
سلام رادین خوشگلم : توی این تعطیلات دلمون برات خیلی تنگ می شه .
خاله پریا
15 خرداد 91 12:43
سلام گل خاله : لم برات خیلی تنگ میشه ، خوشگل خاله ، زود به زود بعد از امتحانات یبا خونه مون ، خیلی دوستت دارم شیرین
محمد امین
15 خرداد 91 12:59
من فدای رادین جون بشم