رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

هورا رادین راه می ره & سومین دندون

1391/5/26 16:08
نویسنده : مامان و بابا
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم رادین جونم  سلام

با وجودی که خیلی وقته قدم های کوچک بر می داری اما بالا خره خودت بدون کمک ، همه خونه رو راه می ری گاهی وقت ها می افتی اما باز خودت بلند می شی وادامه می دی .

91/5/16 اولین باری بود  که قدم قدم راه رفتی ومسیرتو خودت تعیین می کردی .

یک سال و دوازده روزگی راه رفتی ،راه رفتنت مبارک. 

 

91/5/24 سومین دندونت بالاخره نمایان شد مبارکت باشه عزیزم.

دیگه به آب همون آب می گی  و دیگه با گفتن رو فراموش کردی. 

قراره فردا به سفر بریم واحتمالا یک هفتهای نتونم بیام به وبت ودوستانمون سر بزنم اما به امید خدا وقتی برگشتم  آپ می کنم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 14:33
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان نسرین
26 مرداد 91 18:08
قربون گل پسرم برم من ، فدای اون راه رفتنت شیرین ، سومین مرواریدت هم مبارکت باشه ،عزیزم
مامان ابوالفضل
27 مرداد 91 4:52
سلاممممممممممممممم هورا مبارکه مبارک چقدر شیرینه راه رفتنه این فرشته کوچولوها سفر خوش بگذره پیشاپیش عید سعید فطر مبارک
مهسا
28 مرداد 91 20:47
قربونت برم رادین جون سفر خوش بگذره بوسسسسسسسسس
خاله کوچیکه
30 مرداد 91 0:25
سلام عزیزم ممنون از حضورت من لینکت کردم دوست عزیزم...شما هم اگه دوست داشتی منو لینک کن
مامان آراد(خاطره)
31 مرداد 91 1:41
ای جانم..قربون تاتی کردنت.. ایشالا که همیشه سلامت باشی.. بوسسسسسسسسسسسسسس
رادین عشق زندگی
31 مرداد 91 2:22
سلام رادینی ما تو یه مسابقه شرکت کرده اگه بهش رای بدین ممنون میشم اینم عکسش شمارشم شماره 25 ممنون از همگی اینم لینک مسابقه www.koodakeman91.niniweblog.com\post203.php مهلت رای گیری تا فرداس من دیر خبر دار شدم ممنون میشم دوستی جونم اگه بری بهم رای بدی