رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

اولین سفر رادین به شمال کشور (مرداد 91)

1391/6/4 16:23
نویسنده : مامان و بابا
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه هفته پیش (91/5/27) راهی سفر شدیم و این اولین سفر گل پسرم به شمال  بود  در این سفر همسفرم داشتیم که خاله ودایی ومادر بزرگ من هم همراهمون بودن البته خاله پریا هم همسفر ویژه بود.

قبل از سفر یکم نگران این بودم که مبادا در راه خسته بشی آخه زمان این سفر خیلی طولانی تر از سفرهای قبلی بود ، خدا رو شکر تقریبا خوب بودی البته خاله پریا هم کمک خوبی برای بازی با شما بود تا که حوصله ات سر نره.

نزدیک های رشت بودیم که تصادف کردیم البته خدا رو شکر با سرعت عمل بابایی به خیر گذشت و فقط سپر پشت ماشینمون شکست و یکم ادامه سفر با تاخیر بود و عصر به شهر زیبای رامسر رسیدیم.

ویلا ساحلی بود و ما هم از فرصت استفاده کردیم و بعد از کمی استراحت به ساحل دریا رفتیم وشما که اولین بار بود دریا رفته بودی سریع شروع به آب آب گفتن کردی و از نزدیک شدن به آب دریا می ترسیدی.

روز آخر هم نمک آبرود رفتیم  وباز هم یکم از تله کابین ترسیدی اما زود ترست از بین رفت.

چهارشنبه هم به سمت شهرمون حرکت کردیم و  شب خونه مامان نسرین شام خوردیم .

پنح شنبه شب هم عروسی پسر دایی من بود که بهمون کلی خوش گذشت  . 

رادین جون به خاطر رطوبت هوا موهات خیلی بانمک بهم می ریخت..... 

ابراز ترس رادین از نزدیک شدن موج.....

 

 

عکس هایی که در جنگل 2000 از پسرم گرفتم

اینم عکس های نمک آبرود...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام
4 شهریور 91 22:17
سلام عزیزم خدا رو شکر میکنم که به سلامت برگشتید ماشین فدای سرتون خوشحالم که سفر به شما خوش گذشته عکسها مثل همیشه عالی بود پسرم رو ببوس
مامان گیسو جون
5 شهریور 91 0:41
سلام گلممممممممم خوبی ؟ همیشه به سفر دوست نازم خوشحالم خوش گذشته خصوصی داری
مامان نسرین
5 شهریور 91 11:41
سلام گل قشنگم جایت خیلی خالی بود برای همه کار های شیرینت که هر روز یاد می گیری ، برای اون چهره بامزه ات دلم خیلی تنگ شده بود ، خدا را شکر که به سلامت برگشتید عزیزم ،همیشه به سفر خوش باشید من فدات
مهسا
8 شهریور 91 11:51
سلام انشا ا.... هیشه به سفر وخوش گذرونی قربون گل پسری برم من ماشا ا.... خیلی ماه شده بوسسسسسس