رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

وقتی رادین با مامان همکاری می کنه

1391/9/15 14:52
نویسنده : مامان و بابا
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

14/9/91

رادینم

شیرین پسرم  سلام

این روزهای ما شده پر از شیرین کاری ها و شیرین زبونی هایت.

وقتی با هم خونه هستیم دوست داری کلا بغل من باشی و کنارت باشم ومنم باید هیچ کاری غیر از رسیدگی به شما نکنم ، امروز تصمیم به درست کردن یه غذای وقت گیر وخوشمزه داشتم که شما هم حسابی با مامانیت همکاری کردی من غذا درست می کردم وشما هم وسیله جابجا می کردی ودر پایان یه غذای خوشمزه ویه خونه بهم ریخته داشتیم ...........!!!!

غذا خوردنت نسبت به قبلا خیلی بهتر شده ، وقتی گشنه ای خودت میای وازمون تقاضای غذا  یا هر چیزی که دوست داری بخوری می کنی ، دیروز از خواب بیدار شدی درخواست سیب کردی و جالب اینجاست که سیب رو هم تا آخر خوردی.

راستی یواش ، یواش حرف زدنت داره چند کلمه ای می شه مثلا جمعه صبح بابایی زودتر از خواب بیدار شد وقتی شما صدای عطسه بابایی رو شنیدی سریع به من گفتی  : مامان ،بابا، اچ اچ..... وای نمی دونی چه کیفی برای این حرف زدنت کردم.

واینم عکسی که نشون از کمک رادین داره.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
14 آذر 91 21:45
خدای من خیلی وقت بود عکس این مدلی(کامل) نذاشته بودین عکس محرمش پوشیده بود ماشاءالله جیگر شده
مامان نسرین
19 آذر 91 11:46
سلام گل قشنگم : من فدای اون حرف زدن شیرینت تقلید صدای همه رو در می آری ، خیلی کلمه جدید یاد گرفتی ف من که حسابی با تو گلم کیف می کنم قربونت برم من
الهام
22 آذر 91 9:02
سلام دلم براتون تنگ شده فکر نمیکنید این تعریفها دل عمه بینوا رو آب میکنه من که کلی حسودی کردم منم میخوام حرف زدنش رو بشنوم پاشین بیاین خونه مون دیگه خیلی وقته خونه مون رو جارو نکشیدم رادین میاد کمک من


عمه جون اگه بیام روزی چند بار براتون جارو می کشم!
منامامان یسنا
22 آذر 91 16:28
سلاااااااااااااااااااامافرین به توگلپسر.قربون شیرین زبونیات.عزیزم پیش ما هم بیا