رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

دندون های آسیا

1391/9/22 14:33
نویسنده : مامان و بابا
1,555 بازدید
اشتراک گذاری

21/9/91

ســـــــــــــلام قند عسلم

رادین جونم چند روزی می شد که یکمی بی قرار بودی ، شب ها خوب نمی خوابیدی وهر چند وقت یکبار بیدار می شدی ومنو صدا می زدی یا بدون دلیل گریه می کردی.

روز شنبه که خونه مامان نسرین رفتی خیلی بی قرار بودی و هیچی هم نخورده بودی مامان نسرین می گفت که همش منو صدا می زدی و بغض می کردی.

بعد از ظهر که خونه اومدیم سریع برایت سوپ درست کردم وشما هم خوابیدی ،از خواب که بیدار شدی یک ساعت ونیم گریه کردی وبغل بابایی ومن بودی اصلا من و بابایی مونده بودیم  چه شده که رادین خوش اخلاق این جوری گریه می کنه  یکم حالت که بهتر شد بهت سوپ دادم که با بی اشتهایی خوردی و بعد از نیم ساعت حالت بهم خورد  ، با بابایی سریع دکتر بردیمت که آقای دکتر هم بعد از کلی معاینه گفتند چیز خاصی نیست وفقط گلوت یکم متورمه ، ممکنه بی قراری به خاطر دندون درآوردن باشه ، با این وجود برایت یکسری دارو تجویز کردند.

اونشب هم تا صبح بی قرار بودی ، منم روز بعد سر کار نرفتم  وتازه علایم سرماخوردگی اونروز نمایان شد و فهمیدیم که سرما خوردی.

و اما دیشب که حالت خوب شده بود و با هم بازی می کردیم متوجه شدم که پسر خوشگلم دو تا از دندون های آسیایش نمایان شده    ، وای چقدر خوشحال شدم ، پس این همه بی قراریت به خاطر این مروارید های سفید بود ، عزیز دلم ، پسر خوشگلم  مبارکت باشه .(هفتمین وهشتمین دندون)

امروز سرماخوردگیت بهتر شده بود و بی قراریت هم خیلی کمتر شده.

رادین جون  من و بابایی خیلی دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
22 آذر 91 15:34
واقعا بی خوابی شبانه بچه ها خیلی سخته دو هفته پیش محمد باقر هم اینطوری شده بود یعنی چند وقت شبها آسایشو از همه گرفته بود بعد چند روز دندون آسیاشو که دیدم متوجه ماجراشدم خدارو شکر از دندونش بوده
(نازنین) مامان آقا طاها
26 آذر 91 1:07
مبارک باشه رادین جونننننننننننننننم
مامان آراد
27 آذر 91 19:16
رادین جونم ماشالا چقدر بزرگ شدی گلم آقا شدی عزیزم ایشالا بسلامتی مرواریدای خوشگلت کامل بشن
عمه الی
28 آذر 91 10:28
رادینم مبارکه . عزیزم یکی از سخت ترین مراحل زندگیت رو پشت سر گذاشتی.یادمه دانیال وقتی دندون آسیاش دراومد لثه هاش کبود شده بود و مثل رادین بی قرار بود. خدارو شکر که حالا حالت خوبه عزیزدلم
مامان نسرین
28 آذر 91 12:13
سلام گل شیرینم الهی مامان نسرین فدای اون دندونای آسیات بشه ، مبارکه قند عسلم ، امروز نیومدی پیشم دلم برات یه ذره شده همه جای خونه بویت را می دهد ، آثار شیطونیات همه جا پیدا ست ، مثل همیشه من فدات
مامان محمد پارسا
28 آذر 91 13:32
salam asal khale fadat besham elahi cheghadr bozorg va agha shodi mamani salam sharmande beheton sar nemizanam enshaaalah miyam be zodi kheyli doseton dalamaaa