رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

سرماخوردگی ونهمین دندون

1391/9/29 15:17
نویسنده : مامان و بابا
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم سلام

این روز های ما چه روز هایی شده ، هنوز سرماخوردگیت خوب نشده ، بعد از گذشت 10 روز واقعا عجیبه ، تازه انگار دوباره علایم سرماخوردگی یک بار دیگر خودشون رو نشون می دن.

منم تازه احساس می کنم دارم سرما می خورم البته از احساس گذشته انگار واقعا سرما خوردم  حالا  هر دوتاییمون بی قرار شدیم.ناراحت

این ماه هم به خاطر امتحانات بچه ها فقط 3 روز سر کار می رم واین یه فرصته برای بیشتر با هم بودنمون اگه این مریضی بهمون فرصت استراحت بده.

رادینم نهمین دندونت هم نمایان شد مبارکت باشه گل پسرم.(29/9/91)تشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
29 آذر 91 23:28
اندوهت را به برگها بسپار واپسین روزهای پاییزت بخیر دوست چهار فصل من یلدایت پر از مهربانی
مهسا
30 آذر 91 18:51
هندوانه رویاهایتان شیرین انار موفقیتهایتان پردانه پسته خاطراتتان خندان قصه زندگیتان خوشو عمرتان چون یلدا بلند باد یلدا مبارک[بوسه]
علامه كوچولو
2 دی 91 11:00
سلام عزيزم چي شده باز پسملم سرماخورده انشاءالله زودي خوب شي گلم نهمين مرواريدتم مبارك
مهسا
2 دی 91 11:58
سلام ماماني رادين جونم قربون گل پسري برم من انشاا.... خيلي زود خوب ميشيد مواظب خودتون و رادين جون باشيد
مامان نسرین
5 دی 91 19:52
سلام درد وبلای تو گل پسرم به جانم نبینم هیچ وقت مریض شی ، حتی یک سرما خوردگی کوچک عزیز دلم ، نهمین مرواریدت هم مبارکککککککککککک ، خیلی ، خیلی دوستت دارممممممممم مثل همیشه من فدات بوس
عمه الی
5 دی 91 20:02
گلهای عزیزم سلام.عمه هم با شما همدردی میکنه چون من هم سرما خوردم سعی کنید بیشتر لیمو و پرتقال بخورید به امید خدا زود خوب میشین.
مامان گیسوجون
6 دی 91 18:15
مروارید خوشگلت مبارک عزیزم