رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

یه روز سخت برای رادین

1391/10/5 23:56
نویسنده : مامان و بابا
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم یه روز سخت ، باز هم یه مریضی جدید ، باز هم بی قراری و گریه ، وای خدای من خیلی سخته دیدن عزیزمون وقتی که ناراحته اما نمی تونه بگه که چه مشکلی داره ، دردش کجاست ، چرا گریه می کنه!

اشک هایی که از گونه پسرم امروز جاری بود ، دلم را بیشتر از همیشه به درد آورد ، کمی مانده بود که من هم گریه کنم اما چه باید کرد همیشه که در دنیا خوبی نیست ، گاهی وقت ها سختی هم وجود داره.

امروز از صبح حالت تهوع داشتی و هر چند دقیقه تکرار می شد و چون اولین بار بود این حال بد رو تجربه می کردی ، خیلی گریه کردی ومنم شما رو سریع پیش پزشک بردم وبعد از زدن یه آمپول حالت یکم بهتر شداما قسمت بدش این بود که تا ٢ ساعت نباید هیچ چیزی بخوری حتی شیر ..... خیلی سخت بود  چون خوابت می اومد وبدون شیر هم نمی خوابیدی و این شد که تا ساعت 3 بیدار موندی ومن هم بعد از خوابیدنت نهار خوردم .

خدا رو شکر از بعد از ظهر بهتر شدی و کلا اشتهاتم برگشت وکلی هم با من وبابایی بازی کردی ، حالا هم آروم  خوابیدی.

رادینم همیشه سلامتیت رو  از خدای مهربون  می  خواهم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه الی
6 دی 91 9:52
عزیز دلم مامان خانوم مهربون خدا بهت قوت و قدرت بده حالت رو خوب درک میکنم امیدوارم همچین روزهایی رو دیگه تجربه نکنی و همیشه خودت و پسر ماهت همینطور بابای مهربونش سالم و سرحال باشید براتون روزهایی شاد و زیبا از خدا طلب میکنم
منا مامان یسنا
6 دی 91 16:01
سلام با پست هایی جدید منتظرتونم
مامان گیسوجون
6 دی 91 18:14
سلام عزیزم خوبی ؟ خدا رو شکر که عزیز من زود خوب شده ان شاا... دیگه شاهد همچین روزهایی نباشی دوستم
مهسا
7 دی 91 18:42
سلام قربون رادين گلم برم من انشاا.... زود زود خوب شي انشاا.... هميشه سلامت باشي گل من بوسسسسسس
علامه کوچولو
8 دی 91 15:20
الاهیییییییییییی چرا خووووووووووووووو علتش رو هم دکتر گفت؟یه وقتی دندون اسیاهاش اذیت نمیکنند؟
مامان نسرین
8 دی 91 23:22
الهی من فدات شم مریض نشی گلم ، اشک های منو جاری کردی ، خیلی روز سختی بود ، خدا را شکر با مراقبت های مامان آزاده وبابا پدارم زود خوب شدی ف عزیز دلم