رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین همه زندگی

یکی از روزهای رادین با مامان

1391/10/13 15:42
نویسنده : مامان و بابا
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر عزیزم

امروز برای سه بار  لباسهایی رو که شستم  رو از لباسشویی بیرون میارم وپهن می کنم هر بار بعد از پهن کردن لباسها ، شما می ری واونها رو دوباره داخل لباسشویی قرار می دی و دربشو می بندی و چند تا از دکمه های لباسشویی رو می زنی...(به خیال خودت  کمکم می کنی )

شروع به شستن ظرف ها کردم ، وقتی کارم تموم شد برگشتم دیدم سه کشوی کابینت کاملا کف آشپزخونه پهن شده  ، اومدم کشوی ها  رو دوباره مرتب کردم  ، دیدم رفتی کشوی زیر تلویزیون رو  خالی کردی و بعد از اینکه خیالت راحت شد چیزی در کشو نیست رفتی سراغ تلویزیون ، و یکم دستکاریش کردی وبعدش خاموشش کردی .

گشنه شدی اومدی پیشم وتقاضای ام کردی گفتم چی می خوای ، خیلی با مزه گفتی پسته ، سیب و منم بهت سیب دادم  وبا اشتها یه دونه سیب رو خوردی .

موقع نهار برایت ماهی درست کردم آخه دفعه آخر استقبال خوبی از ماهی کردی ، باز هم خوب خوردی اما یکدفعه متوجه شدم که ماهی ها آسیاب شده در طرف دیگرت هستند ،پس معلوم شد چیزی زیادی نخوردی.

وقت خواب ، با وجودی که خیلی خوابت می اومد اما حسابی بازی کردی ومنم تا چشمهامو می بستم  ،صدام می زدی که مبادا بخوابم ، بعد از یک ساعت بالاخره خوابیدی اما من دیگه خوابم نمی اومد و اومدم یکم برایت بنویسم.

این روز ها دیگه با کلمه کلمه حرف زدن منظورت رو به راحتی بهمون نشون می دی و هر روز کلمه جدید یاد می گیری.

عاشق دیدن فیلم پارک رفتنت  با امیر علی هستی روزی چند بار نگاه می کنی .

بچه ها رو خیلی دوست داری  وارتباط خوبی باهاشون برقرار می کنی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه الی
15 دی 91 12:46
سلام عزیزدلم خدارو شکر برای وجودت .خوش به حال رادین عزیزم که مامان صبور و مهربونی داره.مراقب خودتون باشید
مامان نسرین
16 دی 91 15:57
سلام دردت به جانم با این کار های شیرینت ، با این حرف زدن ، تازه مامان آزاده همه ی کارهای بامزه ات راننوشته ، شناخت قشنگی که از دور وبر وکارهای دیگران داری ، بادقت نگاه می کنی وتقلید در می آوری گل پسرم ، همه جیز قشنگ یادت می مونه ، بعد برامون توضیح می دهی ، عزیز دلم چیزی از نظرت پنهون نمی مونه من فدات شم مثل همیشه
مامان گیسوجون
17 دی 91 16:16
عسل خاله قربون شیرین کاریات
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:31
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com
مامان نسرین
25 دی 91 20:49
سلام عزیز دلم نمی دونی چه قدر دلم برات تنگ شده این روز های امتحان کی تمام می شه ؟ تا دوبار صبح زود بیایی و پریا وامین را صدا بزنی تا وقتی مامان آزاده بیاد کنار خودمی وای من فدات شم قشنگم ، می دونم حالا صبح ها بیدار نمی شوی مامان آزاده هم استراحت می کنه اما من بی تابتان هستم