رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین همه زندگی

نظرات (7)

مامان گیسوجون
30 دی 91 0:16
قبول باشه فرشته کوچولو التماس دعا
عمه الی
2 بهمن 91 16:58
خسته نباشی جیگر قبول باشه
دانیال
2 بهمن 91 17:07
منم شله زرد دوست دارم همین حالا مامان برام درست کرد و من یک بشقاب پر خوردم رادین دلم برات تنگ شده بیا خونه مون با هم بازی کنیم من به تو اسباب بازی میدم با خوشحالی و خندون لپ قرمزی من عروسک

دانیال عزیزم باشه حتما میام با همدیگه بازی می کنیم .

مهسا
2 بهمن 91 22:28
نذریتون قبول التماس دعا
دانیال
3 بهمن 91 12:40



وای چه خوشگلند ممنونم عزیزم
مامان نسرین
5 بهمن 91 20:36
عزیز دلم نذرت قبول باشه ، امام حسین (ع) نگه دارتگل من
سحر
14 بهمن 91 8:36
سلام عزیزم .به طور اتفاقی باوبلاگت آشناشدم .خواستم بگم اون گلهایی که توعکس هستند خیلی سمی هستند .مواظب باش رادین جان دست بهش نزنه .واگه بتونی آونا رو ازمنزل خارج کن خیلی سمی هستند .موفق باشی گلم


ممنونم عزیزم به خاطر توصیه ات
آره می دونم از دستش دور هستند واونجا هم خونه خودمون نیستش.