رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین همه زندگی

شیرین زبونی

1391/12/2 14:49
نویسنده : مامان و بابا
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین پسرم  سلام

 دیگه داری جمله سه کلمه ای می گی .........

خیلی خوب به حرفهامون گوش می دی وچند لحظه بعد با لهجه خودت تکرار می کنی .

وهمه چیز در ذهنت ماندگار می شه و سعی می کنی خودت انجام بدی .....

وقتی صدایی می شنوی سریع می گی چی بود؟ چی بود؟

وقتی ما جوابت رو می دیم جواب ما رو تکرار می کنی.

مامان ام بده  اولین جمله سه کلمه ایت بود وبعد از آن چند جمله دیگه  هم گفتی  مثل  جارو بوو شده..

هنوز عاشق جارو برقی هستی  وتا اسم جارو میاریم شما زحمت می کشی و جارو رو برامون میاری نمی دونم چطور  برات سنگین نیست وکلی در جارو زدن بهم کمک می کنی.

وقتی غذا می خوری وبعد از اینکه سیر می شی می گی بسه مامان ..

وقتی کاری رو برخلاف میلت  انجام بدیم بهمون می گی  نکن ،نکن..

در هر شرایطی بهت بگیم کی بود؟ میگی امین بود.

وخیلی از کلمات دیگه و جمله های دو کلمه ای یا سه کلمه ای رو می گی وما هم کلی لذت می بریم.

قربون این همه شیرین زبونیت برم.

 

پسندها (1)

نظرات (5)

عمه الي
2 اسفند 91 18:34
واي دلم برات ضعف رفت رادين جونم دلم برات تنگ شده قشنگم مراقب خودت باش
مامان نسرین
5 اسفند 91 18:27
سلام عزیز دلم : شیرین زبانم ، قربون اون حرف زدنت برم ، خودم می دونم چی می گی با شیرینی زبانی ات
مامان نسرین
9 اسفند 91 21:04
سلام گلم فدات شم چند روزیه رفتی سفر دلم برات خیلی خیلی تنگ شده برای اون حرف زدن های شیرینت ، برای خنده هات ، برای شیطونی های بامزه ات ، لحظه شماری می کنم برای آمدنت
مامان ابوالفضل
10 اسفند 91 0:29
سلام ای جانم چقدر نانازی شدی عزیزم
علامه كوچولو
19 اسفند 91 7:55
الاااااااااااااااااااااااهي من فكر ميكردم محمد باقر زود به حرف اومده نه مثل اينكه رقيب داره