رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین همه زندگی

سفر به کیش (19 ماهگی)

1391/12/16 23:31
نویسنده : مامان و بابا
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

یه سفر زیبا وبه یاد ماندنی با رادینم

عزیزدلم در این سفر بزرگ شدنت  واجتماعی بودنت رو کاملا احساس می کردم وقتی که به همه سلام می کردی و در جوابشون ممنونم می گفتی ودر آخر بای بای می کردی ، من و بابایی از این رفتار زیبای اجتماعی ات لذت بردیم.

حسابی هم از این هوای مطبوع وپاک لذت بردی و بازی می کردی.

با وجودی که هیچوقت از کالسکه ات استفاده نکردیم وشما دوست نداشتی اما در این سفر استقبال خوبی از کالسکه کردی  .

 19 ماهگی رادین در کیش

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

نرگس
17 اسفند 91 11:42
سلام پسر خوشکل نازی دارین.اگه دوست داشتین به وب منم بیاین.
عمه الی
17 اسفند 91 14:44
سفر خوش گذشت قربونت برم . به امید خدا همیشه شاد و خوش باشید
مهسا
17 اسفند 91 23:47
سلام قربونت برم من عزیزم همیشه به سفرماشاا....به رادینم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
علامه كوچولو
19 اسفند 91 7:54
سلااااااااااااااااام عزيزم دلم براتون يه ذره شده بود سفر خوش گذشت؟عكسها كه ميگن عالي بوده خداروشكر قربون پسر اجتماعيتون بشم من
سام
19 اسفند 91 17:24
سلام رادین جون همیشه خوش باشی عزیزم .خاله جون درسته که من هنوز موفق به دیدن شما نشدم اما خیلی دوست دارم جون هم نازی و هم پسر بهترین دوستم هستی.::


قربونت برم عزیزم
سحر مامان آراد
22 اسفند 91 19:49
رادین جون خوش گذشت عزیزمممممم؟؟؟ کوچولوی خواستنی
مهسا
28 اسفند 91 23:14
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
المیرا
24 خرداد 92 11:34
slm...man emrooz tasadofan be weblogetoon omadam....hame axaye naze radinam didam...dar 1salo10maho19rozo39daghighe58saniyeye zendegish....delam nayomad nazar nazaram


سلام
ممنونم عزیزم