رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

شب آرزوها(30 هفته و5 روز)

1390/3/19 22:49
نویسنده : مامان و بابا
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیرین مامان     

امشب شب آرزوهاست عزیزم.



                                   خدا، آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا

                                  زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را

                                                 

                                                    یکی همچون نسیم دشت می گوید:            
                                                                                       

                                                               «کنارت هستم ای تنها!!!»

 

امشب از ته دلم دعا می کنم وآرزوها م رو به خدای مهربونم می گم.    

آرزو دارم خدا به همه سلامتی بده وبهترین راه رو نشونشون بده .


آرزو دارم خدای مهربون توی مرداد ماه پسر قشنگم رو سالم تو دستام بزاره.


آرزو دارم کوچولوی من پسر صالحی باشه.

آرزو دارم پسرم! ،همیشه در راهی قدم بزاری که دلت نخواد آن راه رو برگردی واز همه مهمتر برات آرزوی خوشبختی دارم. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
19 خرداد 90 22:16
من هم آرزو ميكنم كه خدا به همه مادرهاي دنيا سلامتي و دل شاد بده خدا همه اونها رو حفظ كنه و همه آرزوهاشونو برآورده كنه.آمين