رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

30 هفته و 6 روز

1390/3/20 21:25
نویسنده : مامان و بابا
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید مامان

پسرم فردا 31 هفته ات تمام  می شه .

کوچولوی من 31 هفته است که دارم تو رو در وجودم احساس می کنم. یادته مامانی هفته های اول چقدر مامانت بد حال بود اما عشق دیدن توهمه چیز رو برام شیرین می کرد.

حالا کوچولوی من برای خودت تو شکم مامانی بازی می  کنی ، آهنگ گوش می دی وعکس العمل نشون می دی وحسابی دل مامانی رو شاد می کنی .

راستی پسر قند عسلم  امروز یکم دلم گرفته آخه بابات  ماموریت ، تهران رفته ومنم اومدم خونه مامان نسرین که تنها نباشم  .

مامانی تا دوشنبه شب صدای مهربون بابات رو نمی شنوی ، بابایی هم هنوز نرفته دلش برات تنگ شده وحسابی احوالتو می پرسه.

خونه مامان نسرین هم دایی محمد امین  وخاله پریا امتحان دارن و حسابی مشغول درس خوندن هستند.

امروز برای اولین بار احساس تنگی تنفس کردم فکر کنم شیطون مامان  داره به قفسه سینم فشار می آره.

مامانی ، بابا نیست هوای  منو داشته باشی ها.

منم هوای پسر گلم رو دارم .

مامانی خوب بخوری و مواظب خودت باشی. 

دوستت دارم قند عسلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shahab
20 خرداد 90 21:57
ما ۳ هفته از شما جلوتریم :دی مراقب خودتون تو این ماه های آخر باشید