رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

تعطیلات مامانی + رادین (21 ماه و 15 روز)

1392/2/20 0:16
نویسنده : مامان و بابا
982 بازدید
اشتراک گذاری

20/2/92

رادینم ، پسر شیرینم

خیلی خوشحالم از اینکه دوباره برای یه مدتی در کنارت هستم وسر کار نمی رم ، وقتی کارم مهر ماه شروع شد خیلی برام سخت بود که این مدت رو چگونه بگذرونم ، زمستان سخت و این راه دور اما خدا رو شکر همه چی به خوبی تموم شد و تعطیلات منم شروع شده  ، هر چند ، 4 روز دیگه باید برای مراقبت امتحانات در یک ماه آینده به مدرسه برم اما دیگه چندان سخت نیست .

رادین جون دیگه به خوبی حرف می زنی خیلی شیرین وبانمک ، کافیست هر چیزی را یک بار بشنوی ، تا سریع اون حرف رو تکرار کنی!

از غذا خوردن وقتی لذت می بری ، می گی وای خوشمزه است.

علاقه زیادی به درس خوندن داری( البته به تقلید از بابایی و دایی امین) ولب هاتو مثل اونها در زمان درس خوندن تکون می دی.

هر جایی از خونه که دستت نمی رسه صندلی آشپزخونه رو می بری و ازش بالا می ری و همه چی رو برای خودت قابل دسترس می کنی.

عاشق پارک رفتن  هستی ، سعی می کنم هفته ای چند بار به پارک ببرمت ، تا بتونی بازی کنی.

دیروز که با هم بازار رفتیم  یکسره ازم می پرسیدی مامان این چیه ومن هم می گفتم زمینه ، زمینه و باز شما تکرار می کردی ، مونده بودم چرا اینقدر داری سوال می کنی که یکدفعه متوجه شدم داری دستهاتو بالا وپایین می بری و با هاشون بازی می کنی و دوباره پرسیدی این چیه؟ و من تازه متوجه شدم که شما داری با سایه خودت بازی می کنی و من اشتباها فکر می کردم به زمین اشاره می کنی .

میزان شیر خوردنت رو در روز کم کردم وفقط ظهر ها بهت شیر می دم ، وبدون شیر خوردن هم سعی می کنم بخوابی ، تا خوابت ببره باید موهاتو نوازش کنم و برایت لالایی بخونم وبهت بگم عزیزم ، اگه این کار رو نکنم سریع بهم اعتراض می کنی ودستهامو روی موهات می گذاری و می گی مامان عزیزم بخون.

روزی چند بار بهم می گی دوست دارم که من از شادی فقط می بوسمت.

معنی خرید کردن رو بخوبی متوجه شدی ، مثلا به بابایی می گی ، بابا نون بخر ، مامان ماشین بخر

رادینم همه زندگی من ، خیلی دوستت داریم.

 

پسندها (1)

نظرات (7)

علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 21:00
سلااااااااااام امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید عیدتان مبارک
لیدا مامان رسا
25 اردیبهشت 92 9:40
سلام ، خوبید ؟ باتاخیر خیییییییییلی زیاد سال نو مبارک ، ببخشید ما بعداز یه وقفه خیلی طولانی مزاحمتون شدیم و دلمون خیلی براتون تنگ شده بود . ماشاالله رادین جان خیلی بزرگ و دوست داشتنی شده امیدوارم همیشه زیر سایه پدرمادر شاد وسرحال و سلامت باشه . منتظرقدمهای بهاریتون هستیم
مهسا
25 اردیبهشت 92 18:23
سلام اي جانم قربون رادين جونم برم من ماشاا.... خاله جون پارك بهت خوش بگذره خوشگلم ماماني تعطيلات در كنار گل پسري خوش بگذره بوووووووووووووووووووووس خصوصي داريد
مامان گیسوجون
25 اردیبهشت 92 23:08
ماشاا... به این عزیز خاله ببوسش
علامه کوچولو
26 اردیبهشت 92 19:04
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند: ” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه درکعبه و حول آن جمع می شوند و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید: ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید … آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی . خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا
مامان نسرین
27 اردیبهشت 92 0:01
سلام عزیزم شیرین زبانم مامان آزاده هر چه ازت می نویسه می بینم باز هم کم نوشته ، قشنگم پسرم تو یه فرشته ی دوست داشتنی هستی که با کارهایت شادی را برایمان به ارمغان آوردی
عمه الی گرفتار
31 اردیبهشت 92 10:39
سلام به عزیزان دلم امیدوارم حالتون خوب باشه دلم فوق العاده براتون تنگ شده امتحاناتم شروع شده به امید خدا اوائل تیر به دیدنتون میام پسر گلم رو ببوسید.دوستون دارم یه عالمه