رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

شب آرزوها سال 92

1392/2/26 23:46
نویسنده : مامان و بابا
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

شب آرزوها، شب امید به رحمت پروردگار، شب دست‌های خالی که تا اوج آسمان پر می‌کشد و شبی که قفل دل‌ها می‌شکند و باران اشک، آسمان چشمان‌مان را خیس می‌کند.

 

رادینم

  امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی پس صدایش کن ، او منتظر توست منتظر شنیدن آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت ابراز عشق و ایمان و اظهار بندگی توست.

 

 

رادینم  من هم برای شما و تمامی فرشته های کوچولو آرزوی سلامتی و آینده ای روشن  دارم.

الان که دارم این پست رو برات می نویسم خوابیدی و تب داری امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی.

 

 

 


پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نسرین
26 اردیبهشت 92 23:58
عزیزم ، عمرو رادینم : شب آرزوهاست ومن آرزو دارم دلت مثل بهار ، پر شود از لحظه های شیرین ماند گار زندگی ات خالی ازغم واندوه ولحظه های شادمانی بی شمار همیشه سالم وتندرست در کنار خانواده
مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 9:47
سلام عزيزم رادين خوشگل و پرنياي من هم سن هستن . تو يه روز به دنيا اومدن و برام جالبه با اجازه لينكتون كردم