رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

سرماخوردگی در بهار

1392/2/29 14:05
نویسنده : مامان و بابا
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی من

سه روزه سرما خوردی و خیلی بی قرار هستی ، خیلی خوشحال بودم چون اشتهات عالی شده بود اما دوباره نخوردن هات شروع شد.

دوست داری همش بغل من بیای تا نوازشت کنم .

شب ها هم خیلی بد خواب شدی، خلاصه کلی رادین خوش اخلاقم با این مریضی بد اخلاق شده ، امیدوارم هر چه زودتر دوباره مثل قبل بشی واین مریضی هم خوب بشه.

 این هم عکس هایی از 21 ماهگی

اینجا سراب نیلوفر هستش وهوای بهاری وکاملا پاک

 

 

اینم یه عکس با گل زیبای حیاطمون

اینم از پارک کوهستان که یکم کسل بودی

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان مرضیه
29 اردیبهشت 92 18:27
از خانه پدر رفته تنها به سفر رفته اين‌جا همه دلتنگيم صبر همه سر رفته برگرد پدر برگرد اي‌ رفته سفر برگرد برخيز و براي ما سوغات بخر برگرد وقتي كه پدر دور است هم خانه ما كور است هم جان همه اين‌جا پژمرده و بي‌نور است الان يكي در زد يك دفعه دلم پر زد گفتم پدرم آمد ماه از دل شب سر زد امّا تو نبودي آه شب ماند و نيامد ماه آن روز خوشم، آن روز كه تو برسي از راه
مامان نسرین
30 اردیبهشت 92 0:22
سلام عزیز دلم خدا نکنه بیمار باشی پسر شیرینم ،پسر خوش اخلاقم برات دعا می کنم وخواهم کرد که سلامتی ات را به دست بیاری و همیشه سالم بمانی دردت به جانم ، زود زود خوب بشو من فدات
مامان گیسوجون
30 اردیبهشت 92 0:38
ای بابا از دست این سرماخوردگی ها ان شاا... زودتر خوب بشه این عزیز دلم برو خصوصی
علامه کوچولو
2 خرداد 92 18:32
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند» روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک
مهسا
4 خرداد 92 10:27
قربون رادين جونم برم من روز پدر رو به بابايي رادين جونم تبريك ميگم و به مرد كوچولو و پدر آينده رادينم هم اين روز روتبريك ميگم بوووووووووووووووووووووس
سوسن(مامان پرنسس باران)
5 خرداد 92 13:57
سلام... چه پسمل نازی... امیدوارم هر چه زودتر سرماخوردگیت خوب بشه عزیزم.. مامانی جون خصوصیتون رو چک کنین لطفا.
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 20:07
امان از مريضي و عواقب بعدش پرنيا هم بعد مريضي يك ماهي بد غذا و بد قلق ميشه عكسا خيلي خوشگل بودن مرسي مامان مهربون