رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

32 هفته و2 روز

1390/3/30 18:10
نویسنده : مامان و بابا
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر کوچولوی مامانی

عزیزم دو روزه وارد 33 هفته شدی در واقع 32 هفته و2 روزت شده.وهر روزی که میگذره من بی قرارتر میشم برای دیدنت.

دوست دارم ببینم چه شکلی هستی ......وای پسر مامانش می شه عزیزم.!

پسرم دیشب با بابایی دکتر رفتیم البته بابایی مجبور شد سالن بیرون منتظرم بمونه آخه نمی شه آقایون وارد بشن چون دیر وقت رفته بودم تقریبا زود خانم دکترچوبساز رو دیدم فشارم یکم پایین بود، بهم گفت کم خونی زیاد شده روزی سه تا قرص آهن باید بخورم و استراحتم رو بیشتر کنم.

چکارم کردی شیرینم؟

اما با همه این ها گفت قند عسل مامان خوب رشد کرده وحدودا 2 کیلو شده ومن و بابات کلی برات ذوق کردیم وتاریخ در آغوش کشیدنت هم گفت از 10 مرداد به بعده.

وای مامانی خیلی خوشحال شدم که خوب رشد می کنی.

بدون خیلی منتظرت هستم .

بدون لحظه شماری می کنم برای دیدنت .

امروز هم از صبح هم خونه مامان نسرین اومدم ومی خواهم استراحت کنم مامان نسرین هم یه غذای خوشمزه برات درست کرده.

 

از خدای مهربون می خوام که مواظب فرشته کوچولوی نازم باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
30 خرداد 90 11:33
امیدوارم هر چه زودتر کو چولوی نازتو توی بغل بگیری.قدر اون لحظه هایی که کوچولوی نازت تکون می خوره را بدون.لحظه های مقدس و شیرینی اند.روزای سرشار از شادی را پیش رو داشته باشید.
الهام
30 خرداد 90 21:46
سلام عزيزم مراقب خودت باش خوب غذا بخور و استراحت كن تا يه پسر تپل مپل دنيا بياري.