رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

35 هفته و4 روز

1390/4/22 16:26
نویسنده : مامان و بابا
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانی
خوبی عزیز دلم؟
امروز از صبح حسابی تو شکم مامانی بازی کردی ها؟
روز به روز که می گذره لحظه دیدارمون نزدیکتر می شه ،امروز هم اومد و ناز نازی من 35 هفته و4 روزش شد.
باور اینکه به زودی یه خانواده 3 نفره می شیم خیلی برام شیرینه.

پسرکم راستی دو شب پیش بابایی پرده اتاقت رو نصب کرد ،کمد لباساتو مرتب کرد .
دیروز هم تخت وبوفه خوشگلتو برامون آوردن نصبش کردن به خاطر همین هم به داییت گفتم عصر بیاد خونمون کمک بابایی کنه .
اتاقت حسابی شلوغ شده وخیلی ناز.
به امید خدا تا آخر هفته چیدن اتاقت تموم می شه ومنم عکساشو برات اینجا می ذارم.
اما مامانی خیلی دلم می خواست همه کار هاتو خودم می کردم اما به خاطر سلامتی تو وضعیت نامناسب خودم من فقط نظراتم رو می گم.
حتی خریدهاتم مامان نسرین و بابایی انجام دادند.
البته من از چند ماه قبل خیلی از خرید هاتو مثل تخت اتنخاب کرده بودم اما دیگه نتونستم در خرید نهایی همراهی شون کنم .

چکار کنم دیگه! پسمل مامانش ناز داره!
   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 11:45
الهی انشالله به سلامتی به دنیا میاد و قدمش برا زندگیتون خیره و خوشبختی همیشگی براتون میاره. خیلی مواظب خودت باش مامانی