رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

دیشب خوابتو دیدم

1390/4/28 17:33
نویسنده : مامان و بابا
1,911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر  نازم

پسرك مامان ديشب خواب تو رو مي ديدم.چه زیبا بودی.

خیلی آروم کنارم خوابیده بودی ،بعد از چند از لحظه چشمهای نازت رو باز کردی ، با چشات با هام حرف می زدی ، می خندیدی.

وای نمی دونی چه ذوقی داشتم.

دیدن صورت نازت در خواب خیلی خیلی شیرین بود.

بعد یه دفعه با صدای باباییت از خواب بیدارشدم که صبحانه اورده بود وداشت از راه دور صبحانه ، صبحانه می گفت.

اخه گل پسرم بابات صبحها ساعت6:30 صبحانه می خوره چون منم گرسنه می شم در تمام مدتی که تو باهام بودی منم صبح زود صبحانه میخوردم ، حتی اگر خواب بودم بیدار می شدم چون اگه نمی خوردم خیلی زود حالم بد می شد.

منم به بابایی گفتم خوابتو دیدم ، اونم با تعجب نگاهم کرد وگفت منم خواب پسرم رو دیدم که تپل ومپل وسفید بوده و دو تایی کلی برات ذوق کردیم.

حالا پسرم می بینم یه شبه به خواب مامان وبابا اومدی، می دونی دوست داریم اینجوری خودت رو شیرینتر می کنی.

قربون این همه ناز وکلاست برم  من.

مواظب خودت باش. با تك تك ضربان قلبم دوستت دارم ومی دونم تو امانت و هديه اي هستي از جانب خالق پاكيها.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ATeNa
28 تیر 90 12:33
سلام عزیزم به وبلاگ من سر بزن اگه خوشت اومد و مايل به تبادل لينک بودي من رو به اسم : پسمله فینگیلی لينک کن بعد به من از توي قسمت نظرات وبلاگم خبر بده ، لينک سايتتو بزار و بگو به چه اسمي لينکت کنم از آشناييت خوشحال شدم منتظرتم فعلا باباي
ATeNa
28 تیر 90 12:34
عزیزم توی این روزای اخر بیشتر مواظب خودت باش


سلام
آدرس وبتون باز نمی شه اگه بهمون دوباره سر زدید آدرس رو از اول برام بزارید
ممنون می شم
خوشحال می شم لینکتون کنم
سحر
28 تیر 90 12:43
سلام گلم امیدوارم نی نیت سالم باشه با اجازه لینکیدمت به ما سر بزن
مامان مهسا
28 تیر 90 12:52
آخی، چقدر ناز... به سلامتی به دنیا بیای خاله. منم لینکت کردم تا از به دنیا اومئنت باخبر بشم. دوست داشتی تو هم لینک باربد کوچولو رو بذار. بوس...
دانيال
28 تیر 90 13:42
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
سحر
29 تیر 90 11:03
سلام عزیزم به کمکت نیاز دارم به ما سر بزن مرسی
ATeNa
29 تیر 90 12:35
سلام عزیزممم .
مرسی که اومدی پیشمون .
با چه اسمی لینکت کنم عزیز؟


سلام به اسم سایتم لینکم کن
الهام
29 تیر 90 19:31
سلام
رادين عزيز عمه الي.
اتاقت مبارك گلم.ببخشيد من يه هفته اي گرفتار كارهاي شركت بودم و دير به سايت قشنگت سرزدم .اما حالا همه خاطرات و مطالب جالبي كه مامان جون برات تو سايت گذاشته رو خوندم .من هم دارم براي ديدنت لحظه شماري ميكنم.عمه قربونت بره مامان جون رو اذيت نكني.دوست دارم


سلام
ممنونم عمه جون .منم دوست دارم
مدرسه ی مامان ها
29 تیر 90 20:43
سلام

ان شااله که امانت دار خوبی برای این امانت الهی باشید
براتون آرزوی سلامتی داریم


مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:44
الهی سلام چه ناز یه پسمل ناز تو خواب یه مامان و بابای مهربون در یک زمان ایشاالله بیاد و بغلش بگیرین
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 17:54
به سلامتی پس نی نی هامونو تقریبا با هم تو بغلمون می گیریم خوشحال می شم که من و در جریان زایمان و بدنیا اومدن کوچولوت قرار بدی مراقب خودت باش برای هم دعا کنیم که راحت و سلامت زایمان کنیم دوستدارت ندا