رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

لحظه دیدار

1390/4/30 21:42
نویسنده : مامان و بابا
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بابایی سلام

اون وقتایی که با مامانت تازه آشنا شده بودم و میخواستیم با هم ازدواج کنیم همیشه یه شعر قشنگ براش میخوندم(خصوصاً روز اولی که میخواستن بیان خونه مون)

حالا میخوام اونو اینجا برای تو بنویسم . رادین عزیزم جالبه بدونی نهم مرداد اولین روز آغاز زندگی مشترک من و مامان بوده، یعنی روزی که به گفته دکترت تو بدنیا میای.

 

 

و اما شعر لحظه دیدار :

لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام، مستم

باز می لرزد،

دلم، دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

های! نخراشی به غفلت گونه ام را،

تیغ
های، نپریشی صفای زلفکم را،

دست
و آبرویم را نریزی،

دل

ای نخورده مست

لحظه ی دیدار نزدیک است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
30 تیر 90 20:20
عالي بود عزيزم خيلي جالبه كه روز عروسي و تولد پسرتون يكيه.به اميد خدا همون روز دنيا مياد و جشن تولد و جشن سالگرد ازدواجتون رو با هم جشن ميگيريد
مامان نی نی گولو
30 تیر 90 21:08
سلام عزیزم اطلاعات جامع و مفیدی بود می شه خواهش بکنم رفرنس مطلب رو بگید مننون می شم موفق باشید