رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

پایان هفته37

1390/5/1 12:44
نویسنده : مامان و بابا
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکمقلب


بالاخره هفته 37 هم تموم شد واز فردا وارد هفته 38 می شیم.


دوباره پسرم دیشب ، شب سختی بود نمی دونی چقدر درد کشیدم از ساعت 12:30 شروع شد وتا 7 صبح مامانت هر ساعت چندین درد رو تحمل کرده.
کاش می دونستم این دردها رو چطور کنترل کنم باباییت چندین بار بیدار شد تا 6 صبح که خواستیم بیمارستان بریم که درد ها خفیف واز 7 به بعد تقریبا خوابم برد وتا 8:30 خوابیدم.
حالا عصری می خواهم برم پیش دکترم.
راستی پسر قند عسل مامانی انگار هر وقت من درد دارم تو بی قراری تا صبح خیلی تکون خوردی وبا آرامش من خوابیدی.
مامانی نگران من نباشی ها ، فقط مواظب خودت باش و خوب رشد کن ، که من وباباییت بی صبرانه منتظرت هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 14:42
38 هفتگیت مبارک گل پسر
محبوبه.ف
19 دی 91 2:11
سلام. از وبلاگای این مدلی خیلی خوشم میاد. ایشالله گل پسرتون زیر سایه ی مامان و باباش بزرگ شه و بیاد توی نویسندگی وبلاگ باهاتون همکاری کنه.