رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

تعیین روز به دنیا اومدنت

1390/5/2 20:08
نویسنده : مامان و بابا
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی
قند عسلم
مامانی این روز ها آخرین روز هایی است که تو شکم مامانیت هستی به امید خدا تا 3 روز دیگه میای پیشمون.
گل پسری دیشب دکتر رفتم وقتی از درد هام مطلع شد وفهمید اکثر شب ها درد دارم تاریخ به دنیا آمدنت رو 5 روز جلوتر آورد.
یعنی قراره 37 هفته و3 روز بیای بغلمون واین دنیای جدید رو ببینی.
مامانی مواظب خودت باشی ها. می خواهم به امید خدا سالم وخوشگل بیای بغلمون.

 شمارش معکوس شروع شده.
نمی دونی چه حالی دارم از یه طرف استرس دارم واز یه طرف هیجان وکلی هم ذوق برای دیدنت دارم.
اینم برات بگم پسرم بابایی هم کلی خوشحال شد که سه شنبه همین هفته می تونه ببینمت.
از خدای مهربون می خواهم همیشه مواظب پسرم باشه بخصوص زمان دنیا آمدنش.
مامانی خیلی دوست دارم وبدون مشتاق دیدن صورت ماهت هستم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 12:09
مبارکه دیگه شمارش معکوس شروع شده ها. انشاالله خوش قدم باشه
مامان ابوالفضل
2 مرداد 90 19:14
سلاممممممممممممممم
وای خوش به حالت
من که دیگه دارم دیوونه می شم
امیدوارم به سلامتی بیاد بغلت
برای من و ابوالفضلم هم دعا یادت نره
منتظر اخبار زایمانت هستما
فراموشم نکن


سلام تا چند روز خانه مادری می رم اما سعی می کنم خبرشو در سایت بزارم. برای همه مامانها ونی نی هاشون دعا می کنم


نانی
2 مرداد 90 22:11
سلام ایشااله رادین جون به سلامتی بدنیا بیاد .
الهام
3 مرداد 90 8:48
سلام عزيزم به سلامتي انشاله فردا من عمه ميشم.آزاده عزيزم بهت تبريك ميگم مامان گل و خوشحالم كه تونستي همه سختي ها رو تحمل كني ميدونم ديدن روي ماه پسرت برات بهترين هديه است مباركت باشه
مامان نسترن
3 مرداد 90 9:52
سلام خانومی. ممنونم به من سر زدی واز لطفت بازهم متشکر. پیشاپیش تولد نی نی گلت مبارک. الهی قدمش خیر باشه