رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

لحظه ديدار نزديك است

1390/5/3 23:05
نویسنده : مامان و بابا
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم،رادينم

قند عسلم

امشب آخرين شبي است كه در وجودمي وفردا قراره بياي توي بغلم.

نمي دوني چه احساسي دارم همش وجودت رو تجسم مي كنم و بهت فكر مي كنم.

امروز عصري براي پذيرش بيمارستان رفتم و دوباره صداي قلب نازنينت رو شنيدم وكلي هم ازم آزمايش گرفتند وگفتند فردا ساعت 8 صبح بايد بيمارستان باشم.

پسركم  به اميد خدا فردا مي تونم لمست كنم ، احساست كنم و صورت قشنگتو ببينم واي نمي دوني بعد از 9 ماه انتظار چقدر شيرينه ، داري يواش يواش احساس مادري رو در وجودم تقويت مي كني ، حس فوق العاده زيباييه ومن بي نهايت دوستش دارم.

و از خدايم ممنونم كه يه  معجزه ناز رو برام بوجود اورد تا من هم حس پر ارزش مادري رو احساس كنم.

مادري دوست دارم حسابي تا فردا مواظب خودت باش كه اينجا خيلي ها منتظرت هستند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آریان
4 مرداد 90 1:29
الهی قربونش بشم پیشاپیش قدم نورسیده مبارک الهی که صحیح و سالم به دنیا بیاد . خوش قدم باشه
مامان نگین
4 مرداد 90 16:36
مامان رادین سلام. پیشاپیش قدم نو رسیدتو تبریک میگم. مواظب خودت و فرشته آسمونیت باش. امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی. ما رو هم دعا کن.
مامان ابوالفضل
4 مرداد 90 23:08
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر خوشحالم برات امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی خوش به حالت برای من و پسرم هم دعا کنیا حسه عجیبی داری درسته؟ فکر کنم این کامنت و بعد از زایمان بخونی بدون که واقعا برات دعا می کنم و بی صبرانه منتظر می مونم که عکس گل پسرتو توی وبه نازش ببینم امشب یعنی می تونی بخوابی؟ خیلی حسه خاصیه بعدا حسابی در مورد حست برام بگو خصوصا قبل از زایمانم باشه که بتونی دلداریم بدی موفق باشی امیدوارم کمتر از 10 ساعت دیگه فرشته ی کوچولوت بغلت باشه دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسس
مامان نی نی گولو
5 مرداد 90 20:57
سلام انشاالله هر دو تون به سلامت بیاین خونه و قدمش مبارک باشه عزیزم
مامان شازده کوچولو
9 مرداد 90 13:38
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزییییییییییییییزم رادین جونم خوش اومدی خاله مبارکه مامانی آزاده جون ما رو بیخبر نگذار عزیزم