رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

لحظه هاي ناب

1390/5/18 20:08
نویسنده : مامان و بابا
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

 

فتبارک الله احسن الخالقین

 رادينم سلام

 امروز پانزدهمين روزي ا ست که بند بند وجودم را سرشار از حس شورانگیز و وصف ناشدنی مادری کرده ای و من چه سرمستم از این ناب ترین لحظه ها و ثانیه ها

دوست دارم زمان در همین روزها و ساعت ها توقف کند تا بیشتر از وجود نازنینت لذت ببرم.لذتی بی انتها که نمی دانم از کجای خلقت می آید و مرا تا عرش همراهی می کند 

عزيز دلم

بعضی لحظه های زندگی ارزش حک شدن در خاطر و ماندگاری همیشه را دارند و برای من اولین نگاهت در لحظه تولد، یکی از آن لحظه های همیشه ماندنی ست. آن آرامش عجیب تجربه نشده ی بعد از شنيدن اولين صداي گريه ات فوق العاده بود.

 قند عسلم

 دلم می خواهد ساعت ها بنشینم و تماشایت کنم، لمست کنم، ببویمت. نمی دانم چه جذبه ای ست در خواب معصومانه ات که اشک را مهمان چشمهایم می کند عزیزکم 

از خدا می خواهم ما را در امر خطیر پدر و مادر بودن یاری کند تا بتوانیم بهترین ها را برایت فراهم کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 14:38
سلام عزیزم حس خیلی قشنگیه حس مادری البته من یه کمی دارم تجربه اش می کنم شما که پیشکسوت هستید
الهام
22 مرداد 90 19:08
فوق العاده احساست رو زيبا نوشتي عزيزم خوش به حال رادين براي مامان و باباي خوبي كه داره.مراقب خودتون باشيد
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 16:58
سلام عزیزم مبارکه آزاده جون ان شاالله همیشه سالم و تندرست باشه