رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

نظرات (13)

الهام
22 مرداد 90 19:10
قربون اون نگاه قشنگت برم عزيز دلم دورت بگردم يه دنيا دوست دارم
مژگان
23 مرداد 90 9:17
رادين عزيزم سلام عكسهاي قشمگتو ديدم . براي ديدن روي ماهت لحظه شماري ميكنم . عزيز دلم ، پسر قشنگم دوستت دارم . خيلي نازنيني . به محض ديدن عكس قشنگت برات صدقه دادم . در پناه خدا باشي :
مامان گیسو
23 مرداد 90 16:46
سلام آزاده جونم خوبی ؟ خیلی خوشحالم که به سلامتی زایمان کردی چه پسمل نازی خدا حفظش کنه بوسسسسسسسس
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 16:59
ای جووووووووووووووووووونم نازیییییییییی قربون اون چشمات بشم من
مامان نی نی گولو
23 مرداد 90 17:13
سلام عزیزم بهت تبریک می گم چه گل پسری قند عسلی هر روز نازتر می شه ماشاالله
nasrin
23 مرداد 90 18:35
radin jan gole ghashangam tu ham mesle mamanet baram khili shirini.oun farzzande avalame tu hamnaveh avalam hasti.fadat sham maman nasrin
مامان نی نی طلا
25 مرداد 90 0:58
ای جااااااااان چقدر جیگلهههه.پاچه هاشو
مامان پارسا
28 مرداد 90 1:48
ایییییییییییییییییی جونم ببخشید سلام یادم رفت کوچولوی نازنازی چقدر این رنگ بهت میاد،پسمل با جذبه ای هم هستی یاااااااااااااا خیلی اتفاقی وبتو دیدم یاد روزای اول پارسا افتادم،مامانی مهربون حساااااااابی از این روزا لذت ببر که بعداًکلی دلت واسه این روزا تنگ میشه
ATeNa
28 مرداد 90 3:21
فدای این پسر خوشمل بشم من چقدر تو ماهی اخه بیشررررف ( مامانش ببخشید ) خوشگلی دردسر داره دیگه . عزیزم شرمنده . حتما حواسم نبود . وگرنه من که از خدامه . بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم
مامان نی نی گولو
28 مرداد 90 5:15
سلام نانازی تو هنوز بزلگ نشدی مامانی ما منتطریما عکس های جدید از پسل قند عسل یادت نره
سحر
29 مرداد 90 10:18
سلام چه پسر نازی ایشالا همیشه سالم باشه بوس بوس
! gighil !
1 شهریور 90 3:07
سلام،هزار ماشالله چه نی نیه خوشگلی خدا حفظش کنه به منم سر بزنید و اگه خواستید لینکم کنید و خبر بدید تا منم لینکتون کنم!
ثمين
17 شهریور 90 0:38
سلام. ماشاله چ نازه! زنده باشه. من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.