رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

رادین همه زندگی

زيباترين لحظات مامان وبابا

1390/6/27 15:53
نویسنده : مامان و بابا
1,754 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند دلبندم

یک ماه و بیست و سه روز از آغاز راه زندگیت میگذره ! و تو به آرامی در حال بزرگ شدنی .

هر روز که میگذره عشق و علاقه من و مامانت به تو بیشتر میشه و به همون اندازه نگرانی و استرس ما برای سلامتیت بیشتر میشه .

گاهی اوقات که گریه هات شدید میشه مامانت هم باهات گریه میکنه و با هر لبخندت خنده به لبای ما میاری . خیلی دوست داری که دور و برت شلوغ باشه و مرتب یکی باهات حرف بزنه .

وقتی که خندان و سرحالی ما هم خوشحالیم و پرانرژی و وقتی گریه میکنی با تمام توان میخواهیم بهت آرامش بدیم و هر کاری برات انجام میدیم تا گریه ات قطع شه . مدل خوابیدنتم خیلی جالبه ، فقط وقتی آروم میشی که ایستاده بغلت کنیم ، راه بریم و گاهی بالا و پائین بپریم تا شایدشما خوابت ببره .

 

 رادين 51 روزگي

51 روزگي

 

54 روزگي رادينم،عسلم

قند عسلم  شما رو براي اولين بار در زمين بازي گذاشتم كه خيلي خوشحال شدي وكلي دست وپا زدي واز خودت ذوق نشون دادي.......

رادينم  براي اولين بار در زمين بازيش(53 روزگي)

اي جانم ، نگاهش چه شيرينه

اينم پسرم ،زيباترين شادي ما، كه لبخندهاي بي نهايت زيباي شماست..

رادينم هميشه دوست داريم خندان وشاد باشي.

خنده جگرم

ذوق رادين براي زمين بازي

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
27 شهریور 90 16:27
سلام آزاده جون،آخه آدم عکس پسر به این با نمکی رو میذاره توی وبلاگ؟نمیگی ما دلمون ضعف میره از بس این پسره با نمکه!بترکه چشم حسود،
مامان ابوالفضل
27 شهریور 90 18:02
الهی، فداش شم، چه ناز می خنده، خدا سلامت نگهش داره، چقدر این بچه ها جیگرن به خدا
مامان گیسو
27 شهریور 90 19:40
سلام آزاده جون خوبی ؟ الهی فداش بشم چقدر شبیه گیسوی منه هههههههه خدا حفظش کنه بوسسسسس
سحر
29 شهریور 90 0:36
ای جونم نانازیییییییییییییییییییییییییی
مامان پرهام
29 شهریور 90 17:18
سلام چه خوشمله!
نگين
30 شهریور 90 16:38
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
الهام
3 مهر 90 11:50
سلام عزیز دلم قربون اون چشمای قشنگت برم دلم برات یه ذره شده بود آخه یه هفته بهت سرنزدم چون مسافرت بودم ماشااله بزرگ شدی دلم میخواد بغلت کنم جیگر
روناك
5 مهر 90 11:22
سلام آزاده عزيزم-پسرم خيلي خيلي دوست داشتنيه مثل ِ مثلِ خودت خوشحالم كه مادر شدي و خوشحال تر از اينكه خاطرات دوران دانشكده و قيافه مظلومت جلو چشمام اومد..