رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین همه زندگی

شب يلدا

1390/9/30 14:06
نویسنده : مامان و بابا
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پسرم اولين شب طولاني زندگيت مبارك.

برايت آرزو مي كنم كه هميشه در اين شب خوشحال  باشي وخاطرات خوبي رو پشت سر بگذاري.

       

امشب قراره  شب يلدا   پيش هر دو تا مادربزرگ بريم.

چند ساعت خونه مامان نسرين و چند ساعت خونه مامان فرخنده  ، جالبه نه!

آخه دوست نداريم هيچكدوم از مامانهامون رو در اين شب تنها بزاريم.

شب طولاني است وما از اين ساعات شب استفاده مي كنيم .

يلدا يعني يادمان باشد که زندگي آنقدر کوتاه است که يک دقيقه بيشتر با هم بودن را
بايد جشن گرفت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نیایش
30 آذر 90 12:06
یلدا یعنی بهانه ای برای لحظه ای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا. یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد
مامان محمد پارسا
30 آذر 90 12:45
سلام عزیزم شب یلدا بر شما هم مبارک باد
مژگان
30 آذر 90 12:47
سلام به عزيزترين پسر دنيا
رادينم شب چله ات مبارك . اولين شب چله در كنار مامان و بابا خوش بگذره . پسمل خوب و جگري باش . دوستت دارم و مي پرستمت تو خيلي زيبا و دوست داشتني هستي . تو بي نظيري.


ممنون عمه جونم منم دوستت دارم


صفورا( مامان کنجدی )
30 آذر 90 17:01
یلداتون مبارک . پس نازی دارید . با اجازه لینکتون کردم.
مهسا
30 آذر 90 19:34
سلام مامان رادین یلدا تون مبارک انشا ا... شب خوبی داشته باشید قربون گل پسری بشم اولین یلدات مبارک انشا ا... بهت خیلی خیلی خوش بگذره عسلم قربون دل مهربون رادین جون برم من که می خوای پیش هر دو مامانی ها بری عسیسم بوسسسسسسس
مامان نسرین
30 آذر 90 20:27
پسر قشنگم اولین یلدایت مبارک ، شب هایت به سپیدی برف، راه زندگی ات درخشان ، فردا هایت پر از نور امید عزیز دلم


ممنونم مامان نسرين خيلي دوستتون دارم
دایی امین
30 آذر 90 20:33
سلام : یلدایت مبارک رادین عزیزم ، شب یلدا همیشه جاودانی است ، زمستان را بهار زندگانی است .امیدوارم تو همیشه بهار زندگی ات پرازطراوت و شادابی باشد.


ممنون دايي عزيزم يلدات مبارك
الهام
30 آذر 90 22:03
مامان و بابا و رادين عزيز شب يلداتون مبارك اميدوارم امشب و همه روزها و لحظه هاي زندگيتون سرشار از شادي و خوشبختي و سلامتي باشه عزيزانم ميبوسمتون و دعا ميكنم سالهاي سال در كنارهم خوشبخت و سرافراز زندگي كنيد


ممنونم عمه جونم يلداي شما هم مبارك باشه
فرنوش
1 دی 90 20:38
سلام عزیز دلم شب یلداتون با تاخیر مبارک اانشالله همیشه زندگیتون پر از شادی باشه آقا موشه خوشگل منو از طرف من از پشت گردن کوچولوش ببوس
شیوا
2 دی 90 18:25
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .
مامان رويين
3 دی 90 16:09
شب يلداي شما هم مبارك پسر شما هم ماشاالله خيلي نازه با اجاز لينكتون ميكنم.
مامان هانا
7 دی 90 20:03
سلام من مامان هانا هستم .ممنون از نظرهای شما قند عسل شما هم خیلی ناز خدا حفظش کنه .وبتون خیلی قشنگه