رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

خوابي شيرين براي پسرم

1390/9/23 21:24
نویسنده : مامان و بابا
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

چند شبي بود كه احساس ضعف داشتم ، دليلش رو نمي دانستم تا اينكه يه شب نزديك هاي صبح يك خواب ديدم.................

خواب ديدم كه:

با مادربزرگم سوار تاكسي هستيم كه من يكدفعه يه چيزي روي صندلي پيدا كردم ، يك پلاك طلا اله بود كه نام علي(ع) نيز در زير آن حك شده بود مادربزرگم هم در آن لحظه گفت كه او هم انگشتر تك نگيني پيدا كرده كه خيلي هم زيبا بود.
به پلاك وانگشتر نگاه مي كرديم كه راننده تاكسي گفت به مقصد رسيديم ، پياده شديم ومن چند بسته شمع براي سلامتي يه نوزاد روشن كردم و بعد وارد سالني شدم كه پر از نوزاد هاي تازه متولد شده بود ، هم ذوق داشتم وهم تعجب كرده بودم كه چرا اينجا هستم ، كه ناگهان از خواب پريدم.
كه ديدم باباي پسرم بيدار شده و در حال آماده شدن برايرفتن به سر كاره،  منم بهش گفتم يك خواب ديدم كه احساس من در مورد اين خواب اين بود كه فرشته كوچولوي ناز در راه داريم ، و اون فرشته هم يك پسر هستش.
همان روز سه بار تست بارداري رو امتحان كردم وفهميدم كه آره ، يك مسافر كوچولو در راهه ومن وباباييت كلي ذوق كرديم.
اون روزها مصادف بود با محرم ومن شام غريبان براي سلامتي شما، گل پسرم سه بسته شمع روشن كردم.
امسال هم در اين شب به مامان نسرين گفتم سه بسته شمع روشن كنه وآخر شب هم من وبابايي رفتيم عباسيه وشمع روشن كرديم.
اي خداي مهربونم ، ممنونم كه من امروز رادين رو دارم.

شمع هايي كه در شام غريبان روشن كرديم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا
23 آذر 90 18:26
سلام خیلی زیبا ست اکثر خواب ها درست هستند خدارو شکر که خواب شما هم خبر از وجود یه فرشته بوده رادین جونم خیلی دوست دارم می بوسمت گلم بوسسسسس
مامان جیگر خارجی
23 آذر 90 18:35
سلام .چه نی نی نازی داری.ماشاالله
پدر امین
23 آذر 90 18:38
سایتتون رو دیدم بسیار جالب بود.معلومه ازش بچه شیطونیه
مامان نسرین
23 آذر 90 22:34
سلام : چه خواب با صفایی ، گلم امام شهیدان خودش نگه دار رادین عزیزم باشه .
نسترن
23 آذر 90 22:43
سلام عزیزم خواب نشانه ی نهاد پاک و بی آلایش انسان ها است . خدای مهربان نگه دار خوت و رادین گل وهمسرت باشد، آمین
negin
24 آذر 90 10:53
سلام ميخواستم تشكري كرده باشم بابت اظهار محبتتون و لطفي كه نسبت به ما داريد . اميدوارم كه هميشه سالم و تندرست به زندگي قشنگتون ادامه بدين.
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 11:47
سلام عزیزم خواب زیبایی بود مخصوصا که تعبیرش هم وجود گل پسلی رو نوید داده خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم انشاالله زیر سایه حق شاد و سلامت زندگی کنید و همیشه الطاف خداوند شامل حالتون بشه
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 17:53
ترنم
25 آذر 90 1:15
عزیز دلم من شما رو لینک کردم پسر گلتم ببوس
فرنوش
26 آذر 90 21:57
سلام عزیزم خوبی ؟شاپسر چطوره؟ عزیزم انشالله رادین جونم 120 ساله بشه و پیشاپیش 5 ماهگی جیگر طلا رو تبریک میگم
مامان ابوالفضل
27 آذر 90 19:48
واقعا جالب بود
هستی
28 آذر 90 18:05
سلام عزیزم افتتاحیه وبمه بدو بیا


سلام
اومدم واي بالاخره دريا رو ديدم
مامان محمد پارسا
28 آذر 90 18:11
سلام مامانی
سلام ناناز خاله
ما منتظر خبرهای جدید از گل پسلیم
چشم انتطارمون نذار


سلام
در اولين فرصت
آخه يكم سرم شلوغه
مامان گیسو
29 آذر 90 13:38
سلام عزیز دلم وای موهای تنم سیخ شد عجب خوابی ان شاا... امام حسین نگهدار این جیگر باشه بوسسسسسس
رضوان مامان رادین
29 آذر 90 15:31
محفل آریاییتان طلایی،دلهایتان دریایی،شادیهایتان یلدایی،مبارک باد این شب اهورایی