رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

رادین همه زندگی

اتفاقات اين مدت

1390/11/2 11:21
نویسنده : مامان و بابا
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام رادين جونم

از چي برات بنويسم كه  خيلي وقته ننوشتم.

از اينكه داري بزرگ مي شي و حركاتت هم كلي تغيير كرده .

غذا خوردنت خوب شده البته ديگه لعاب برنج بهت نمي دم وفرني رو از هفته پيش شروع كردم.

برخلاف لعاب برنج كه دوست نداشتي ، فرني رو خيلي دوست داري وبا لذت خاصي مي خوري ، وقتي قاشق خودتو مي بيني جيغ مي زني و لب هاتو تكون مي دي ومنتظر خوردن مي شي .

هفته پيش بود براي اولين بار غلت زدي .

وقتي چيزي مي خواي يا خسته مي شي خيلي با مزه از ته گلو جيغ مي زني انگار كه صدات گرفته وبعدش كلي سرفه مي زني.

وقتي بغلت مي كنم  ديگه نه سرفه مي زني نه جيغ.

وقتي جلوي آينه ميبرمت به خودت مي خندي و دستهاتو سعي مي كني بگيري و با خودت حرف مي زني.

از چهارشنبه 21 دي ماه( روز تولد ماماني) بابايي براي امتحاناتش به اهواز رفت  وتا چهارشنبه بعد اوجا موند.

من وشما هم شب اول خونه مادربزرگ خودم رفتيم وشب هاي بعدي خونه مامان نسرين بوديم.

دو شب اول خيلي بي قراري كردي و با تعجب به همه جا نگاه مي كردي و جيغ مي زدي ، البته فقط قبل از خواب اين طوري مي شدي.

فكر كنم حسابي به خونه خودمون ومكان خوابت عادت كرده بودي ودوست داشتي دوباره همون جا بخوابي.

24 دي ماه برابر با اربعين حسيني من ومامان نسرين نذر داشتيم به خاطر همين با هم درستش كرديم.

من براي سلامتي  گل پسرم  شله زرد نذر كردم.

عكس هاشو در ادامه مطلب قرار مي دم.

راستي پسملي با مامان نسرين  كلي بهت خوش مي گذشت بغلت مي كرد وخيلي چيزهاي جديد رو بهت اجازه مي داد امتحان كني.

وقتي شير آب آشپزخونه رو باز مي كرد ياد گرفتي دستتو ببري زير آب ، تازه بهش كمك هم مي كردي مي دوني چطوري اگه با خودش وسيله اي رو جابجا مي كرد شما هم با تمام قدرت دستتو به وسيله مي گرفتي .

 

رادین حون در اربعین 90

نذر شله زرد برای رادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ابوالفضل
3 بهمن 90 17:30
سلام ای جانم چقدر این فرشته ها شبیه هم هستن شله زرد هم قبول
مهسا مامان مرسانا
3 بهمن 90 18:47
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
مامان نسرین
3 بهمن 90 21:13
عزیز دلم رادین قشنگم نذرت قبول باشه گل پسرم ، نمی دانی چه قدر دوستت داریم وچه قدر توی قلب ما جا داری ، فدات بشم .
الهام
4 بهمن 90 6:39
سلام سلام من اومدم آخه یه چند روزی نبودم عمه .عمه دلم ضعف رفت برات بزرگ شدی آقا شدی قربون اون چشات برم .هزار تا بوس.....شله زرد هم نوش جونتون.
مهسا
4 بهمن 90 19:17
سلام مامان رادین جون خوبید؟ نذرتون قبول باشه قربون گل پسری باهوش برم من نوش جونت خاله فرنی خوشمزه بخور تا حسابی تپل شی عزیزم دوست دارم بوسسسسسس
مامان نسترن
4 بهمن 90 23:58
نذرت قبول باشه عزیزم...امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید
مامان نسترن
4 بهمن 90 23:59
الهی من قربون این پسملی جیگر طلا برم .....هزار الله اکبر به این خوشگله
مامان یسنا گلی
5 بهمن 90 10:20
رادین جون نوش جونت غذاهای خوشمزهای که میخوری.دیگه بزرگ شدی عزیزم.بوسسسسسسسسسسسسس
الهام
6 بهمن 90 18:43
سلام مامانی مهربون تولدت مبارک انشااله صد ساله شی ببخشید که تولدت رو با تاخیر تبریک میگم عزیزم خیلی دوست دارم و همیشه خدارو به خاطر وجود نازنینت شکر میکنم.میبوسمت
مامان نسترن
6 بهمن 90 23:10
اپ کردم
زهره مامان نیایش
8 بهمن 90 9:38
سلام خانمی تولدت مبارک با تاخیر البته و نذرت هم قبول ان شا الله که گل پسرت همیشه سالم باشه
لیدا
9 بهمن 90 14:55
سلام . الهی خاله قربونش بره ماشاالله چقدر ناز و دوست داشتنیه . حتما براش اسپند دود کنید . خییییییییلی خوردنیه . نذرتون هم قبول . اگه دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید من هم یه پسر دوساله دارم و خوشحال می شم ببینمتون
مامان نسترن
9 بهمن 90 16:42
برای رادین جون و مامان گلش
مامان محمد پارسا
10 بهمن 90 19:44
نذرت قبول باشه گلم و انشاالله همیشه سلامت و شاد باشید