رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

رادین همه زندگی

شروع كار مادري

1390/11/13 17:08
نویسنده : مامان و بابا
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان بالاخره تعطيلات من هم تمام شد وشروع كار با وجود پسر نازم هم آغاز شده.

اولين روز كاري بيشتر كارهاي اداري رو انجام دادم وابلاغ گرفتم و 5 بهمن رسما به عنوان استاد كار ،كارم شروع شد.

قرار شده روزهاي زوج تا ساعت 1 سر كار باشم آخه يك ساعت هم پاس شير دارم.

پسر گلم 3 بهمن صبح زود با بابايي به خونه مامان نسرين برديمت نزديك ها خونه مامان نسرين از خواب بيدارشدي و خيلي  از اينكه در ماشيني تعجب كردي.

خودم هم ساعت 8:30 دقيقه به اداره رفتم و قبل از رفتن ،شما خوابت برد.

بعد از انجام شدن كارها نزديك ساعت 12:30 خونه اومدم ديدم شما گل پسر هم شيري كه خودم برات گذاشته بودم خورده بودي وهم شير خشك.

ديگه حسابي به خونه مامان نسرين عادت كردي و غريبي نمي كني.

پسرم ازاينكه مامان مجبوره بعضي روزها تنهات بزاره ببخشي ،ديگه مامان شاغل اين تنهايي ها رو هم داره. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رضوان مامان رادین
13 بهمن 90 21:24
عزیزم به سلامتی کارت را شروع کردی.موفق باشی.خدارا شکر ساعت کاریتون کمه و زود پیش رادین جون برمی گردین.
علی کوچولو
14 بهمن 90 1:11
سلام.بیا عکسامو ببین...!
مامان نسترن
14 بهمن 90 11:10
الهی بگردم این گل پسزی طلا رو که خیلی مهربونو و با همه زود دوست میشه
دایی امین
14 بهمن 90 11:37
سلام رادین عزیزم بالاخره مامانی رفت سرکار ، بیشتر می آیی پیش ما خوشحال مان می کنی.
مامان نسرین
14 بهمن 90 16:55
سلام گل پسرم : من خیلی خوشحالم از این که می آیی خونه ی ما ، اما ازاین که گل پسرم ومامانش سخته براشون صبح های زود بیدار بشین ناراحتم ، خوب دیگه مامی شاغله هم دردسر های خودش را داره ، اما من ازت عزیزم خوب مواظبت می کنم و نمی گذارم بهت سخت بگذر ه قشنگم .
الهام
14 بهمن 90 18:49
مبارکه خانومی انشااله همیشه موفق باشی خدارو برای وجود مامان نسرین هزار مرتبه شکر.مامان بزرگ مهربون خدا حفظت کنه ممنون برای همه زحمتهایی که برای رادین جون میکشید
مامان نسرین
14 بهمن 90 22:12
سلام الهام جون : من هم از لطف ومحبت شما نسبت به خودم ممنونم عزیزم ، کاری نکردم عشق مادری خیلی گران قدر است من همون عشقی را که نسبت به آزاده دخترم داشتم به گل پسرم رادین هم دارم خدا ی مهربان شما عمه ی عزیز را هم نگه دار باشه .


سارا
15 بهمن 90 10:06
سلام عزیزم امروز بعد از مدتها فرصتی شد به رادین عزیز سر بزنم ،آزاده جان ان شاا... شروع کاری خوبی داشته باشی و خدا کمکتون کنه،
مامان یسنا گلی
15 بهمن 90 12:01
سلام خاله جون.شما واسه اینکه شاغل هستین نی نی هاتون مجبورا وابستگیشون کم میشه اما من که نیستم با این مساله خیلی واسم مشکل پیش اومده بوس واسه رادین جون
مهسا
15 بهمن 90 14:52
سلام مامانی به سلامتی دیگه رفتید سر کار قربون گل پسری شیطون برم من که صبح باید زود بیدار شه و بره پیش مامان جون (مامان نسرین) مهربونشرادین جون می بوسمت گلم
مامان حارث
15 بهمن 90 17:16
ای جونممممممممممم خصوصی داری
عسل
15 بهمن 90 21:25
سلام پسر گلم
زهره مامان نیایش
16 بهمن 90 13:07
ان شا الله به سلامتی باشه عزیزم و موفق باشی تو کارت و هوای پسر گلت رو هم داری احساس تنهایی نمیکنه ایشالا