رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

رادین همه زندگی

دو كار جديد رادين جونم

1391/1/21 23:53
نویسنده : مامان و بابا
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادين جونم

عزيز دلم  نمي دوني چقدر خوشحالم آخه امروز كارهاي جديد ياد گرفتي ، براي اولين بار روي دست هاوپاهات بلند شدي  دوبار تكرار كردي  وهر بار به جاي جلو امدن به عقب مي رفتي .

وقتي هم حمومت بردم كلي ذوق كردي مثل هميشه اسباب بازي هاي  حمومت رو بردم  ووقتي داخل وان حمام گذاشتمت به اسباب بازي هات توجه نكردي، يكم نگاه آب كردي و با تعجب خاصي خواستي آب رو بگيري ديدي نمي شه  وبعد با دستت يه ضربه به آب زدي خوشت اومد وشروع كردي دو دستي به آب ضربه زدن  واي نمي دوني چه انرژي مصرف مي كردي قيافه ات خيلي بامزه شده بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مسافران آسمانی
22 فروردین 91 11:48
الهی...مبارک باشه عزیزم...انشاالله راه رفتنش... وااااااااااااااااااااااااااااااای حمام رفتنشون که خیلی با حاله...
الهام
23 فروردین 91 21:27
سلام عزیزم ای کاش ازش فیلم میگرفتی تا ماهم ببینیم میدونم تو اون لحظه خیلی خوردنی بوده بوسش کن
حدیث مامان حارث
24 فروردین 91 9:58
ای جونم خیلی بامزست دلم برات تنگ شده کجایی
مامان نیایش
26 فروردین 91 8:55
مهسا
26 فروردین 91 20:19
فدای گل پسر ی بوسس
منامامان یسنا
27 فروردین 91 18:39
ماشاالله ماشاالله ..ماشاالله به رادین
مامان نسرین
27 فروردین 91 20:30
سلام گل قشنگم : دردت به جانم با اون شیرین کاری هات ، وقتی که مامی ات می ره سرکار پیش خودمی فقط من می دونم عزیز دلم که چه قدر خودت را شیرین می کنی ،همه ی گل های دنیا برای تو ، فقط برای یک لبخندت
...
28 فروردین 91 17:37
سلام پسمل نازی دارین خدا حفظش کنه منم چند وقتیه نی نی می خوام اما هنوز خدا نداده شما دعا کنید یه نی نی ناز سالم و صالح به من بده