رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

مامان وقت نداره

1391/1/28 22:38
نویسنده : مامان و بابا
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادین جونم

خیلی وقته نتونستم یه دل مفصل برات بنویسم  هنوز خاطرات نوروز رو برات ننوشتم  می دونی دلیلش چیه به خاطر اینه که سرم حسابی به کار و امتحان وکلاس های ضمن خدمت گرمه وقتی هم که میام خونه باید همش به شما رسیدگی کنم ودیگه وفتی برام نمی مونه که آپ کنم  حرف برای گفتن زیاد دارم اما با یکم تاخیر میام و برات می نویسم. 

از همه دوستانی هم که بهمون سر می زنند ممنونم و اگه دیر جواب کامنت هاشون رو میدم عذر می خوام  در اولین فرصت به همه دوستان سر می زنم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ابوالفضل
30 فروردین 91 15:04
سلام مامانی و رادین جونم دلمون حسابی براتون تنگ شده بود امیدوارم همیشه سلامت باشین
حدیث
30 فروردین 91 18:47
برو تو نظرات خوانندگان رمز برات گذاشتم
مامان اميررضا
31 فروردین 91 18:20
عزيزم منم مثل شما دير به دير اپ ميشم.نيني وقتم گرفته. وقت ازاد رو مشغول رسيدگي به كارهاي خونه ام.. خوشحال ميشيم به ما سر بزنين
مامان حارث
31 فروردین 91 21:50
سونیا
1 اردیبهشت 91 21:24
سلام به رادین کوچولوی عزیز و دوست داشتنی و مامان و بابای مهربونش.
من رادین رو از نزدیک ندیده بودم ولی حالا که اومدم اینجا و دیدمش دلم میخواد بوسش کنم. ماشاا... خیلی دوست داشتنیه عزیزم.
ایشاا... همیشه زنده باشی رادین عزیز.
سونیا


ممنونم سونیا جون
خیلی خوشحال شدم به ما سر زدید.
مامان حارث
3 اردیبهشت 91 9:11
ماشاالله عکس بالا خیلی نازه بوسش کن آپ کن دیگه دلم براش تنگ شده
مسافران آسمانی
4 اردیبهشت 91 10:22
مامانی خدا کنه زودتر وقت پیدا کنید که وب رادینی رو آپ کنید...دلمون براتون تنگ شده و دوست داریم خبرای جدید از گل پسری بشنویم...بوس بوس بووووووووووووس
مامان نسرین
4 اردیبهشت 91 11:13
مامان نسرین فدای اون عکس قشنگت ، شیرین تر از عسل
مائده
4 اردیبهشت 91 16:17
ماشالا به اين پسمل خوشگل و نازت
منامامان یسنا
5 اردیبهشت 91 11:50
سلام منم خیلی دوست دارم عکسارو ببینم.......البته به میل وخواسته ی شما