رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

مادر هاي مهربون روزتون مبارك

1391/2/21 14:50
نویسنده : مامان و بابا
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 14:40
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مامان نسرین
21 اردیبهشت 91 15:13
خانم گلم آزاده کوچولوی خودم که حالا خودت مامان شدی برایت می نویسم برای تو عزیزم که دیگر بهشت زیر پایت جا دارد ، به تو فرزندم ......... که مهرت تا ابد در دلم جای دارد . تو بهترین گل ، میان شهر گل هایی ، تو مامان مهربون رادینم به رنگ آفتابی ، شب که می رسد مثل ستاره گویی مهتابی ، دختر م روزت مبارك



بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند ، سر از خاک برمی آورند !
.
.
به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر !

مامان نسرين روزت مبارك

.





نسترن(مامان نیروانا)
22 اردیبهشت 91 1:05
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
منامامان یسنا
22 اردیبهشت 91 14:18
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد.
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
22 اردیبهشت 91 16:17
سلام آزاده جون روزت مبارک عزیزم
مامان گیسو جون
23 اردیبهشت 91 19:46
روزت مبارک دوست گلم خصوصی داری
مامان ابوالفضل
23 اردیبهشت 91 19:50
سلام عزیزم روزت مبارک مامانی
مامان گیسو جون
24 اردیبهشت 91 2:39
فدای تو دوست گلممممممم دنیای مجازی همینه دیگه پسمل نازت رو ببوس
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:13
روزت مبارک مامان مهربون
یه مامان جدید
24 اردیبهشت 91 10:39
سلام عزیز روز شماهم مبارک /ایشالله که همیشه سالم وسلامت باشی هم خودت هم خونواده ات من 33هفته و سه روزمه خیلی انتظار برام سخت شده و خیلی میترسم که بچه ام زود به دنیا بیاد یعنی 35 یا 36 هفته چون مامانم اینطوری بوده در حال حاضراز خدا غیر از سلامتی بسرم چیزی نمی خوام /نمیدونی چقد خدارو شکر کردم وقتی وبلاگ شمارو دیدم خدارو شکر کردم واسه شادی دلتون تو رو خدا برای منم دعا کنین



سلام ممنونم به ما سر زدید چرا ادرس وب ندادید
براتون دعا می کنم منم مثل شما بودم خاطرات بارداریم استرس هام رو نوشتم اما همه چی گذشت خدا بزرگه کمکتون می کنه.
منم برای سلامتی توم دعا می کنم

مهسا
24 اردیبهشت 91 10:57
سلام مامانی رادین جون این روز رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید و سایتون رو ی سر رادین گلی باشه
الهام
25 اردیبهشت 91 13:22
من جا موندم ...مامانی عزیز روزت مبارکبدون برام خیلی عزیزی دوست دارم یه عالمه .خدا تورو برای پسر شیرینم داداش عزیزم و همه ما حفظ کنه.آمین
جیگر مامان
24 خرداد 91 20:57
سلاممممممممممممممم میتونم لینک شم؟@}
البته می شه