رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

باز هم گرد و غبار

1391/2/26 9:02
نویسنده : مامان و بابا
923 بازدید
اشتراک گذاری

احساس خوبی ندارم ،  دلم گرفته آخه به هر کجا نگاه می کنم تاریکه مثل اینکه غم شهرمون رو پر کرده آخه چرا مگه الان زیباترین فصل سال نیست مگه نباید از هوای پر از اکسیژن اردیبهشت ماه حداکثر استفاده را بکنیم پس چه شد که اینجوری هوای شهرمون گرفت  ؟ 

باز هم طوفان شن در کشور عراق ، باز هم ورود  ریزگردها  به  شهر زیبای من ، باز هم این غبار غم انگیز در کوچه کوچه شهرم  ، بر روی درختان بر روی شکوفه های بهاری  و چمن هایی که دیگر سبز نیستند ، چه دردناک است  وقتی  آسمان را آبی نمی بینم ، مثل همیشه به امید دیدن کوه روبروی خانه مان پشت پنجره می روم  اما آنقدر غبار هست که دیگر اثری از کوه  معلوم نیست و کودک من اینچنین اولین بهار زندگیش را تجربه می کند .

اینجا کودکان معصومی هستند که حق دارند از هوای پاک تنفس کنند ! چرا کسی به فکر آنها نیست؟ آیا واقعا نمی شود کاری کرد؟

پسر من ، رادینم  با هر نفسی که در این هوای خاک آلود می کشی ، قلبم به درد می آید.

خدای مهربون به خاطر معصومیت همه کودکان همانطور که همیشه کمکمون کردی ،  کمکمون کن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا
26 اردیبهشت 91 12:05
سلام مامانی رادین جون واقعا هوای بدیه مراقب رادین جون باشید بوسسسس
رضوان مامان رادین
26 اردیبهشت 91 18:30
عزیزم مواظب پسر گلمون باش
سحر مامان آراد
26 اردیبهشت 91 22:31
ای جونم مراقب رادین جون باش
فریبا مامان نیلسون
29 اردیبهشت 91 23:47
http://bimbolo.niniweblog.com/ این آدرس جدید ماست ما رو لینک کنید.
مامان مبینا و رادین
1 خرداد 91 9:13
سلام پسر منم اسمش رادینه انشالله که هر دو شون همیشه شاد و سالم باشن.
مامان نسرین
2 خرداد 91 14:21
سلام عزیز دلم رادین گلم : دل همه ی مردم این دیار از این هوای غبار آلود گرفته ، ما که از خونه بیرون نمی رویم ، همه در این هوای بهاری توی خونه زندانی شدیم قشنگم اولین بهار زندگی ات را با این هوا تجربه می کنی ، از صمیم دل ، دلم می سوزد که سرسبزی درختان رنگ خاک به خود گرفته ، غم انگیزه . به امید تنفس در هوای پاک ؟ ؟
محمد امین
3 خرداد 91 17:00
سلام رادین جون هوای بدی ست ، من که امتحان نهایی دارم مجبورم از خونه بیرون نیام درس هامو بخونم ، خیلی سخت می گذره ، می دونم مامان آزاده مواظبته که از خونه بیرون نیایی ، دلمون برات تنگ میشه