رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رادین همه زندگی

رادین 9 تا 10 ماهگی

1391/3/2 13:49
نویسنده : مامان و بابا
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

رادینم عزیز دل مامان  الان که می خوام برات بنویسم شما در حال گشت وگذار در خونه هستی البته به  روش خودت ، منظور از روش خودت نوع حرکتت هست که خیلی با مزه است آخه به جای اینکه چهار دست وپا بری با چندین بار غلت زدن جابجا می شی وهر جا دوست داری سرک می کشی .

تا ازت غافل می شم می بینم روی سرامیک هستی وداری به سمت عقب خودتو می کشی چیزی شبیه سر خوردن.

صداهای بامزه ای از خودت زمان بازی کردن در میاری که من وبابایی کلی برات کیف می کنیم.

تا پشت پنجره می برمت شروع می کنی به حرف زدن وپشت سر هم می گی   دددددد.............

خیلی ددری شدی ودیگه عصر که می شه  دد می خوای.

عاشق دد گفتنت هستم عزیز دلم.

وقتی خوابت میاد یا اینکه گشنه ات می شه با ما...ما...مه....صدام می زنی.

هنوز با غذا خوردن مشکل داری به سختی غذای خودت رو می خوری اما با اشتها از غذای سفره می خوری.

سیب رو خیلی دوست داری وتنها چیزی هستش که هنوز با اشتها می خوری.

موز بعضی وقت ها می خوری وبعضی وقتها هیچگونه میلی نداری.

به شدت از زرده تخم مرغ وماست بدت میاد .

لثه ات ورم کرده اما هنوز خبری از دندون نیست.

بازی کردن با بچه ها رو خیلی دوست داری به خصوص بازی با توپ..

وقتی توپی برات می اندازیم کلی می خندی وتوپ رو به دستت می گیری وبه زوایای مختلف پرتاب می کنی و منتظر پاسخ از طرف مقابل میشی.

وقتی تلفن به دستت می افته دیگه به دست ما نمی رسه ، تا کلی براندازش نکنی وشماره نگیری  دست بردار نیستی ، بعضی وقت ها می بینم داری به زبان خودت حرف می زنی که می فهمم شماره یه بنده خدایی رو گرفتی.....

رادین جون خیلی خیلی دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
2 خرداد 91 21:03
سلام قربون گل پسری برم من ماشا ا.... روز به روز شیرینتر میشهمی بوسمت گل پسری شیطون
منصوره
3 خرداد 91 22:46
سلام پسر خوش تیپ کرمانشاهی منم یک نوه کوچولو هم سن شما دارم .نازززززززی میبوسمت