رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رادین همه زندگی

شب آرزوها سال 91

1391/3/4 23:24
نویسنده : مامان و بابا
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم ، شیرین پسرم

یادته سال گذشته در این شب عزیز چه آرزویی داشتم ،آرزویم در آغوش گرفتنت در مرداد ماه بود و حالا 10 ماه است که خدای مهربون شما رو بهم داده. 

امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی

پس صدایش کن ، او منتظر توست

منتظر شنیدن آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت

استغفار هایت ، ندبه هایت

ابراز عشق و ایمان و اظهار بندگی توست
 

خدایا هزاران مرتبه شکرت به خاطر وجود این نعمتی که به من عطا کردی و باز آرزو می کنم وآرزوهایم  را امشب برایت بازگو می کنم  چون که می دانم که امشب پنجره های ملکوتت به بهانه ای دیگر گشوده است تا که ما آرزو کنیم و تو ای خدای مهربون امشب بی حساب به بندگانت می بخشی وچه زیباست حس اینکه امشب یکی هست که صداتو بشنوه ...

.

پسرم ، رادینم

 

زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای

اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی

تنهای تنها ، نه ، نمی توان

با یاد و کمک خدا ، البته می توان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان میترا
4 خرداد 91 14:46
آمین برای آرزوی شما
مامان نسرین
4 خرداد 91 20:08
رادین قشنگم : هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا ودر آن باغ کسی می خواند که خدا هست غصه چرا ؟ نوه ی شیرنم شب آروزهست ، آروز می کنم خانه قلبت پراز گل های یاس ، نغمه خوان خانه قلب کوچکت هزار ، شب آروز هاست ، بیا باهم دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین گرسنه خواهد خوابید وبرای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست ، بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد وآرامش اورا بیافزاید ، شب آروزهاست عزیز دلم : بازهم باهم بگوییم خدایا به حق این شب عزیز همه را به آروزهایشان برسان ، خدایا مارا آن ده که آن به ، خدایا شیرینی بخشش ، گذشت ، مهربانی و دوستی را به ما بچشان . آمین یا رب العالمین .
عسل
4 خرداد 91 20:10
امشب خدای مهربان همه ی آروزهایت را برآورده کند رادین عزیزم
عمه الی
5 خرداد 91 22:57
سلام عزیزم منم برای همه شما آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم آرزو میکنم حدا کمک کنه هوای شهرمون صاف و بی غبار بشه و برای همه آرزو میکنم که خواست و اراده خدا تو رندگی هاشون بیاد چون ایمان دارم او بهترینها رو برای ما میخواد