رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

اولين حمام توسط ماماني

1390/6/18 18:01
نویسنده : مامان و بابا
3,037 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل ماماني سلام

رادينم بالاخره مامانيت امروز براي اولين بار حمامت داد اولش يكم ترسيدم اما خوشحالم كه خودم بدن كوچولو وظريفت رو تونستم تميز كنم. هر چند كه شما همش گريه كردي ومنم سعي كردم يكم سريع حمامت بدم.

رادين عزيزم 40 روزگي

رادين جونم وقتي خوابت مياد همش تند تند خميازه مي كشي اينم عكسش

رادينم يك وماه ونيم

و اينم عكس يك  ماه ونيم شدنت

اين عكس پانيا دختر خاله منه ماماني  كه 9 ماه از شما بزرگتره  ومنم خيلي دوستش دارم وقتي اومده بود به شما سر بزنه كلي براي اتاقت ذوق نشون داد ومنم ازش عكس گرفتم...

پانيا كوچولو

واين كوچولو هم امير علي پسر عمه شماست كه بابايي خيلي دوستش داره واونم باباييت رو  دوست داره 

امير علي چند روزي مهمون خونه مادربزرگ فرخنده بود.

امير علي پسر عمه رامش

 

پسر عمه كوچولوي ديگه شما هم اسمش دانيال هستش  دوست داشتم عكسشو  برات بزارم اما وقتي پيشمون اومد من نتونستم ازش عكس بگيرم.حالا از عمه الهام مي خواهم كه عكسشو برام بفرسته.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

تینا
18 شهریور 90 18:21
وای چه پسر نازییییییییییییی
maman nassrin
18 شهریور 90 23:01
khili shirin shody pesar kogholoyam
مامان ابوالفضل
19 شهریور 90 11:32
آفرین به مامان من فعلا نتونستم خودم تنهایی ابوالفضل و حموم کنم رادین جون عافیت باشی خوش به حالت چه همبازیهای خوبی داری گل پسر
مامان ال آی
19 شهریور 90 14:46
وااااای قربون خمیازه کشیدنت برم من
سحر
20 شهریور 90 13:39
وای چه حالی میده خوش به حالت ازاده جونم آفرین مامان خانمی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 شهریور 90 10:38
سلاااااااااام ای جااااااااان ان شاالله حموم دامادی
عسل
27 شهریور 90 16:13
مامان سیاوش کوچولو
21 آذر 90 13:00
5X
مامان سها
11 مرداد 91 20:25
سلام خوبین؟ ماشالا به گل پسری ... خیلی نازه ها ...
ياسي
7 اسفند 91 20:50
سلام اسم برادر منم رادينه اما اون١٩ سالشه اميدوارم خدا حفظش كنه خيييليييييييي نازه راستي اين كارتون خيلي باحالههه