رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

دو ماه ونيم رادينم

1390/7/18 21:29
نویسنده : مامان و بابا
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستي من رادين من

رادينم دو ماه ونيمه كه دارم تمام لحظات زندگي ام رو با تو احساس مي كنم.

با صداي تو از خواب بيدار مي شم با گريه هات بغض مي كنم با خنده هات از ته دل مي خندم و صداي هاي جالبي كه از خودت در مي آري برام بهترين آهنگ دنياست.

وقتي شير مي خوري با اون آرامش بي نهايتت آروم توي چشمهام نگاه مي كني وبا لبخند ي زيبا دست از شير خوردن مي كشي وبهم خيره مي شي وبا هام با زبان خودت حرف مي زني نمي دوني چه حالي مي شم، با تمام وجودت از خودت صدا در مي آري حتي گاهي وقت ها براي بعضي از صداها تا حد امكان لب هاتو باز مي كني واي تا حالا نمي دونستم مادر شدن چه لحظات شيريني رو داره.

البته مادري همه لحظات با تو بودن شيرين هستش اما در اون زمان مي تونم بي نهايت بودن شيريني رادينم رو احساس كنم.

براي بابايي هم همينطوره آخه بعضي وقت ها كه شما رو بغل كرده مي بينم صداي خنده هايي بابايي همه جا رو پر كرده مي دوني چرا آخه براي بابايي حسابي دلبري مي كني و مي خندي .

گاهي وقت ها شب ها نمي خوابي وگريه مي كني ، خسته مي شم ، سر درد مي گيرم اما بازم با تمام وجود در آغوشت مي گيرم و بزرگترين دردم گريه شما نازنينم هستش.

من وبابايي تمام تلاشمون آروم شدن شماست و وقتي مي خوابي براي اينكه بيدارت نكنيم مواظبيم سر و صدا نكنيم آخه خوابت خيلي سبك شده خيلي سريع تكون مي خوري و بيدار مي شي اما اگه خوابت عميق باشه چند ساعت مي خوابي حتي در شلوغي

همه زندگي من وبابايي رادينم شده ، واقعا داشتن يك فرشته كوچولو مثل تو بهترين هديه خدا به ما بوده.

راستی رادینم ، یه اتفاق خوب هم افتاده آخه باباجونی دانشگاه ارشد قبول شده فقط یکم دوره باید بره اهواز هر چند هفته ای یک روزه ، اما من وشما هم باید دو روزی رو تنهایی سپری کنیم که خیلی سخته اما موفقیت بابایی هم برام خیلی مهمه .امید وارم همیشه موفق و سلامت باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حسیب
18 مهر 90 20:54
سلام گلم چه قده پسملت پسملت بانمکه ... خدا حفظش کنه
عمه می نا
18 مهر 90 21:21
سلاااااااااااااام مامان رادین عکس پارسارو گذاشتم عزیزم راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟
عمه می نا
19 مهر 90 10:37
سلااااااااام دوباره مامان رادین خوبی؟ رادین کوچولو چطوره؟ لینک شدید توی وبلاگ پارسا
مامان نی نی گولو
20 مهر 90 20:26
سلام ناناز خاله 2.5 ماهگیت مبارک
بابایی رادین جون
21 مهر 90 11:20
آفرین به تو مامانی مهربون که اینقدر زیبا احساساتت رو بیان کردی! منم از صمیم قلب تو و رادینم رو دوست دارم و آرزوم بهترینهاست برای بهترینام ! بابایی هم شما رو دوست داره ! عاشقتونننننننننننننننننننننم
مامان ابوالفضل
21 مهر 90 13:30
سلام به رادین جونم و مامانی دو ماه و نیمگیت مبارک گلم بوسسسسسسسسسسسس
مامان نی نی گولو
21 مهر 90 17:02
قربونت مرسی عزیزم
سحر مامان آراد
21 مهر 90 23:59
ای جونم رادینم بوس بوس خاله همیشه سالم و قوی باشی
فرنوش
22 مهر 90 0:20
سلام عزیزم ممنونم که به من سر زدی خوشحال میشم همدیگرو بلینکیم ای جونم چه پسمل نازی دارین ماشالله انشالله زیر سایه بابا و مامان داماد بشه این آقا موشه رادین خاله جونی وقتی شیر می خوری خاله رو هم دعا کن
مامان نی نی گولو
22 مهر 90 11:46
مامان ماهان عشق ماشین
22 مهر 90 21:58
سلام به رادین جونم و مامانی دو ماه و نیمگیت مبارک گلم
مهسا
24 مهر 90 17:17
سلام مامان آزاده رادین جونم خوبه ؟ ببوسید گل پسر رو مایل به تبادل لینک هستید ؟اگه خواستید منو به اسم بهونه مهسا لینک کنید
مهسا
25 مهر 90 12:18
سلام من شمارو لینک کردم
فریبا
4 آبان 90 9:58
ماشاالله رادین جون چقدر نازو بامزه شده خدا حفظش کنه