رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

شناسايي دست ها

1390/7/25 11:28
نویسنده : مامان و بابا
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر ماماني

عزيز دلم الان 2 ماه و21 روزه از به دنيا اومدنت مي گذره و هر روز كه مي گذره كار هاي جديد ياد مي گيري.

ديگه به خوبي من وبابايي رو مي شناسي.

وقتي چند نفر كنارت هستند وشما هم گشنه اي توي اون جمع همش به من نگاه مي كني وبا هام حرف مي زني كه بغلت كنم وشيرت بدم.

الان 3 روز ه كه دستهایت را هم پيدا كردي با چشمهاي نازت به دستهاي مشت شده ات نگاه مي كني وگاهي وقتها با دست هاي مشت شده ات ناگهان به صورتت مي زني .

روز به روز شيرين تر مي شي البته هنوز با وجودي که خيلي خوابيدن رو دوست داري اما خوابيدن برات سخته وبايد كلي توي بغلمون بگردونيمت تا خوابت ببره بعضي وقت ها شايد تا سه ساعت هم بغلموني تا اينكه خوابت ببره.

راستی رادینم از تغییر ارتفاع خیلی می ترسی مثلا وقتی از پله پایین می آییم دست هاتو مشت می کنی رو به بالا نگه می داری وچشمهاتم تا حد امکان باز می کنی اگر هم تعداد پله ها زیاد باشه جیغ می زنی٠ 

 

بقيه عكس ها در ادامه مطالب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نیایش
25 مهر 90 18:06
پسر نازی داری خدا حفظش کنه برات
مامان ابوالفضل
25 مهر 90 22:51
واییییییییییییییییییی چه جیگری شدی رادین جون
خاله
26 مهر 90 11:09
رادین جون 2 روزه ندیدمت دلم برات تنگ شده
الهام
26 مهر 90 18:16
سلام عزیز دلم قربون اون چشات برم من. دلم برات یه ذره شده دارم برای دیدنت لحظه شماری میکنم آخه قراره با مامان و بابا بیای خونه ما.منتظرتم عشق من
مهسا
26 مهر 90 21:30
قربونت برم خوشگلم مامانی یادتون نره اسپند دود کنید برای گل پسر
نگين
28 مهر 90 13:29
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
حدیث مامان حارث
28 مهر 90 16:50
سلام مامان رادین ماشاالله رادین خیلی نازه خداحفظش کنه اون عکس رادین 38 روزگی یه کم خیلی شبیه پسرم ولی آپ نکردم
سحر مامان آراد
29 مهر 90 12:37
واییییییییییییییی چه پسملی چه ناز نازی جیگرتو خاله به قربون آزاده جونم اسپند و صدقه لطفا
مامان گیسو
3 آبان 90 3:37
واییییییییییییییی چه نازهههههههههه قربونش برم بوسسسسسسس
ATeNa
4 آبان 90 17:49
وای خدای من . توروخدا پاشو همین الان واسش اسپند دود کن عشقه بیشرففففففففففف
مامان محمد پارسا
5 آبان 90 14:25
سلا ناناز خاله چقدر ملوس شدی قند عسلم حسابی خوردنی شدی
فاطمه
24 آبان 90 14:48
پسرم 5روز دیگه به امید خدا میاد،برامون دعا کنین!